met kerst weg

Wij willen om exact dezelfde reden weg met kerst. Wij starre twentenaren kunnen nu eenmaal beter het op deze manier doen dan met lange,moeilijke gesprekken die alleen maar ellende opleveren. Ik snap je helemaal :thumbup:



Misschien gaan we naar disneyland, hoewel dat wel erg duur is. Verder heb ik een familiehotel gezien in de buurt van winterberg. De hotelier speelt elke avond gitaar voor de open haard in de speelkelder, met kaarsjes enzo.Volop speelgoed en een echt familiegebeuren. Leek mij leuk. Ik zal eens weer zoeken.

Zus en zwager en kind gaan vaak naar Ameland met kerst of oud/nieuw.

Daar op het eiland heb je wel een zwembad maar ik weet niet of het echt heel groot is.

Hier is het een beetje de omgekeerde wereld. De hele familie is weg en wij altijd thuis! Dit jaar is sm met vriend naar de VS, sz is naar afrika en mijn familie is ook grotendeels weg.



DUS…



hebben wij ook maar besloten weg te gaan! Wij zoeken 13 dagen de winterzon op 8) Een s kijken hoe dat bevalt. (het kost je een rib uit je lijf maar na zo’n klte zomer, willen we nog wel wat terug hebben 8) )



Heel andere reden dan bij jou dus, maar we zijn net zo benieuwd hoe het zal (gaan) zijn…



Succes/sterkte met jou besluit :-

waar gaan jullie heen dan

Wij gaan naar Egypte (voor ons -hub en ik, wij hebben ook rondreizen gedaan daar-wordt het de 5e keer) We zijn al eerder met de kids geweest maar konden we altijd buiten het seizoen gaan. We zijn ooit eens half januari gegaan, 10 dagen met ons 4-en, naar een 5* hotel, last minute (anderhalve week van te voren geboekt) en waren nog geen E 1.000,- kwijt!



Kost nu wel ‘iets’ meer, helaas maar we zijn dus nog nooit echt met de feestdagen weggeweest en zijn heel benieuwd hoe ons dat gaat bevallen!

(Egypte in de winter is super! Heerlijk dat zonnetje dan op je lijf. Graadje of 25 dan. Ik -fibromyalgie- heb dat zooo nodig dan en ook de kids genieten er dan dubbel van. Die spelen de hele dag op het strand en eten de hele dag door al dat lekkere verse fruit daar!)

@knollie1 wrote:

ja maar weet je als we dat hiet doen, kriojgen we scheve gezichten.



mijn sm neemt het ons ook kwalijk dat we daar niet zoveel komen.

ze wonen een uur rijden bij ons vandaan.

en dan ga ik er echt neit elke zondag heen, we hebben ook ons eigen leven




argggg iritant is dat he. Dat verwachten mijn vader ook dat we zeker 2 x per maand langs kwamen. Heb er nu geen contact meer mee, en wat een verademing zeg. Echt om doodziek van te worden van zoiets :wall: