Met hoeveel weken kan je je baby voor het eerst voelen?

Hoi,

Ik ben zwanger van me eerste kindje. :lol:

Maar nu is mijn vraag met hoeveel week kan je je baby voor het eerst voelen? Ik ben nu ruim 13 week zwanger en kan gewoon niet wachten. Vorige week een echo gehad en toen groeide het goed. Nu vind ik dat me buik de laatste week niet zo is gegroeid.

En kan dus niet wachten wanneer ik het voel …

Ik denk zoiets tussen de 17 en 21 weken en dan ligt het er ook nog aan hoe je placenta ligt.

In het begin zal je nog denken, :think: zal dat de baby zijn…

ik voelde mijn eerste kindje met 17 weken ongeveer…

en deze kleine meid met volgensmij 13 weken ofzo… weet het niet meer precies…

en nu beweegt mijn hele buik af en toe… is echt een prachtig gevoel…

je zal het vanzelf wel gaan merken…

:inlove:

eerste voelde ik met 20 wkn

tweede met 18 wkn

Ik voelde me kindje voor het eerst met 21 weken.

Ik voelde mijn kindje het eerst met 18 weken. Met 22 weken kon ook hub het voelen :inlove:

Gemiddeld ligt het rond 18 tot 20 weken, bij een 1e.

Bij grote zus voelde ik het met 17 weken en 1 dag en deze smurf denk ik al een week ofzo te voelen, sinds gister weet ik het bijna zeker!

Bij mijn eerste voelde ik hem met 17 weken bewegen, bij nr 2 met 14 weken en nr 3 al met 13 weken…

Gemiddeld rond de 18-20 weken. Ik voelde onze meid al met 15w2d. Daarna een hele poos dat ik dacht: Voel ik het nou wel of niet? Pas met 18 weken echt een duidelijk schopje.

De eerste met 19 weken.

De tweede met 18 weken.

De weken daarvoor dacht ik af en toe ook al iets te voelen , maar vanaf die termijn wist ik echt zeker dat het de baby was. :wink:

Yeline voelde ik met 14 weken kriebelen en deze kleine voelde ik al kriebelen met 11 weken en met 14 weken kreeg ik al flinke schoppen.

De eerste voelde ik bij 20 weken, de tweede bij 17 weken, en deze spruit

sinds een week :inlove:

eind van week 17 bijna 18 , nog even wachten dus, maar het is fantastisch

met 14 weken kon ik al iets beweging voelen in mijn onderbuik/schaamstreek. maar alleen als ik plat op bed lag…

vanaf week 18 voel ik 'm dagelijks!!! :inlove:

laat je ff weten wanneer je je beebje voor het eerst gevoeld hebt???

Beide keren met 15/16 weken, maar het is dus heel verschillend per eprsoon.

Ik ben benieuwd, Volgens de 12 weken echo moet ik nu 14 weken heen zijn. Alleen doordat ik met 7 en 9 week ook een echo heb gehad en dat na mij berekening wel klopt ben ik gewoon op deze datum uitgekomen dat ik nu dus 13 w en 4 dagen zwanger ben.

Ik laat zeker weten als ik wat heb gevoeld. Al heb ik geen idee hoe het voelt.

Vind het dus super spannend

:smiley:

omdat bij mij de placenta voor ligt voel ik de baby niet zoveel als mijn dochtertje. Maar toch voelde ik rond de 12 weken al dat bubbelige gevoel.

Nu is het vooral als ik op mijn buik lig of rechtopzit.

groetjes

marlies

Ik voelde deze beeb rond 12/13 weken een beetje en niet dagelijks. Nu voel ik hem/haar zeker dagelijks en ook heel veel.

Mijn dochter voelde ik met 16.5 weken. Zij bewoog de hele zwangerschap veeel minder dan deze beeb nu al doet…

Dat beloofd nog wat voor de komende 19 weken :mrgreen:

16 weken :inlove: maar toen twijfelde ik nog.

het is zo mooi geniet ervan want als je bevallen ben ga je het missen

o ja en GEFELICITEERD