Met hoeveel weken was de kleine bij jullie ingedaald?
met 30 weken was ze al bezig met indalen en met 34 lag ze er al mooi voor, ze is uiteindelijk met 37 weken en 4 dagen gekomen.
met 36 weken nog niet ingedaald miss maandag wel
al met 30 weken! dus toen waggelde ik al echt :roll:
Dana daalde geloof ik pas met 39 of 40 weken in (of nog later, heel laat iig). Ik ben toen ook pas met 42+2 bevallen.
Nu is de beeb ook nog niet ingedaald, maar bij een 2e kan dat zowiezo pas veel later gebeuren.
@enidan23 wrote:
al met 30 weken! dus toen waggelde ik al echt :roll:
Ik heb gewaggeld… volgens de vk was hij al ‘bezig’ in week 26/27.
En nu ligt hij weer hoog en waggel ik minder.
ik heb al 4 weken pijnlijke steken en iedere keer bij de vk word er gezegd dan zal hij wel ingedaald zijn maar iedere keer ligt hij nog helemaal los boven het bekken.
ik heb nu wel genoeg van die pijn voor niks :wall:
Met 29 weken lag Stein al ingedaalt
Nikkie was met 29 weken al helemaal ingedaald en lag helemaal vast in mijn bekken.
Nu de tweede was met ik geloof 34 of 35 weken helemaal ingedaald.
Maar het zegt volgens mij allemaal niet zo veel hoor. Indalen kan zelfs tijdens de bevalling nog gebeuren. Maar ik snap wel dat het een stukje zekerheid biedt als het wel al vantevoren is ingedaald.
Ik kreeg indalingsweeen met een week of 33 en met de controle van 34 weken bleek ze toen wel ingedaald te zijn, maar nog niet helemaal vast te liggen. Deze kan waarschijnlijk niet indalen omdat de placenta in de weg ligt helaas.
Met 34 al een beetje ingedaald, maar ze lag nog niet vast.
Ik vraag me af of ze dan nog kan verschuiven naar stuit?
@charity wrote:
ik heb al 4 weken pijnlijke steken
Die pijnlijke steken heb ik nu ook zeg, auw. Volgens mij heb ik dat bij Dana toch niet zo gehad. Zou deze van plan zijn vroeger te komen? (Over 2 weken is 'ie van harte welkom! )
@ Sara77: Vaak als een baby eenmaal ‘goed’ ligt, dus met het hoofdje naar beneden, dan draaien ze niet meer zo snel terug. Tenminste niet als de baby uit zichzelf goed is gaan liggen. Na indalen wordt die kans ook steeds kleiner, omdat ze steeds minder ruimte krijgen om nog grote bewegingen te maken.
@Kay30 wrote:
@charity wrote:ik heb al 4 weken pijnlijke steken
Die pijnlijke steken heb ik nu ook zeg, auw. Volgens mij heb ik dat bij Dana toch niet zo gehad. Zou deze van plan zijn vroeger te komen? (Over 2 weken is 'ie van harte welkom! )
@ Sara77: Vaak als een baby eenmaal ‘goed’ ligt, dus met het hoofdje naar beneden, dan draaien ze niet meer zo snel terug. Tenminste niet als de baby uit zichzelf goed is gaan liggen. Na indalen wordt die kans ook steeds kleiner, omdat ze steeds minder ruimte krijgen om nog grote bewegingen te maken.
nou jah ik heb ze dus al 4 weken als het niet langer is en ingedaald is hij nog steeds niet dus het betekent niks
Hier nog niet met 37 wkn!!
Bij Kaylee ben ik ingeleid met 34 weken en toen was ze nog niet ingedaald.
Jayden is ingedaald met een week of 38
Met 36 weken was hij ingedaald
Met 39 weken er weer uit
met 39 weken en 5 dagen weer deels ingedaald
en toen de bevalling begon met exact 40 weken was hij weer keuring ingedaald
Nou ja, beejp was iets ingedaald en is er dus blijkbaar weer uit gestuiterd. :roll:
hier met 39wk nog steeds niet
Bij de 2e (en volgende ) kan een baby zelfs tijdens de bevalling nog pas indalen.
Bij mij is de baby ook nog niet ingedaald trouwens.
Hier wel ingedaald, maar nog niet vast nu.