Met hoeveel maanden.....?

Het zal ongetwijfeld ergens te vinden zijn hoor.

Maar…

Per wanneer gaven jullie de laatste fles van 23.00 niet meer?

Ik heb t idee dat ze er wel al aan toe is, maar weet niet of ik t al kan/mag gaan proberen. Moet er een bepaald gewicht zijn, of bepaalde leeftijd?

Ze is nu 3 1/2 maand.

Weet niet wat de richtlijnen precies zijn maar meestal geven ze het zelf wel aan…mn oudste dronk op het laatst dr flessen niet meer leeg en toen heb ik het gewoon een keer geprobeerd en ze sliep door dat was met 5 weken. Ze was toen bijna 4kg…

Indy krijg nog steeds de fles rond 23 uur :roll: anders slaapt mevrouw niet door en kan ik er rond 2 uur 's nachts dr uit voor een fles.

Gewoon kijken wat ze nog wil en of het met een fles zonder kan, proberen kan altijd lijkt mij…

je kan t gewoon proberen… krijgt ze om 1 uur honger dan meld ze zich vanzelf!

haha wat grappig ik heb net ongeveer dezelfde vraag gesteld !

@Mam van 2 wrote:

haha wat grappig ik heb net ongeveer dezelfde vraag gesteld !

Oh…waarzo? Heb ik daar zo overheen gekeken dan? :slight_smile:

Hier op t cb zeiden ze als ze 4mnd en/of 6 kg is. Je kunt allicht proberen wat ze doet als je haar niet zelf pakt.

Mijn dochter sliep op t laatst heel lekker s avonds en als ik haar dan wakker maakte voor de fles (die ze gewoon opdronk) was het daarna drama. Dus toen gestopt met die fles, zonder problemen.

ik geloof dat Jolijn net 3 maanden was en we haar met geen mogelijkheid meer wakker kregen rond die tijd dus hebben we de fles gelaten voor wat het was.

Ze slaapt nu van 20.00 tot 8.00 uur.

Hier toen ie 5 maanden was… Hij slaapt nu van 20;00 tot 6;30, proberen we weer naar de 8;00 uur te krijgen want dat deed ie anders als ie rond 2300 nog 1 kreeg.

hier met 4 mnd, ik maakte hem wakker voor de laatste fles, dat werd zo`n drama omdat meneer in diepe slaap was dat we hem weggelaten hebben en dat ging goed :thumbup: nu de laatste 20.30/21.00 tot 7.30/8.00

Mees heeft buiten de eerste weekjes nooit een voeding gehad van 23.00 uur. op zijn laatst kreeg hij om 22.00 uur en sliep daarop door tot 7.00 uur ongeveer.

Nu geef ik hem vaak om 21.00 uur al en ook dat redt hij…wel zit hij nog op 5 flessen, maar s’avonds gaan ze dichter op elkaar. (en de laatste gaat nooit op).