Met hoeveel dagen positieve test?

En dan dus voor en/of na je nod getest?



Hier bij T.L getest, 3 dagen voor NOD POSITIEF!

Bij Juul 3 dagen voor nod en bij Imme 5 dagen na nod…

ik heb de eerste keer getest 2 dagen na mn nod, positief :mrgreen:

Ik had een onregelmatige cyclus. Maar ik vermoed dat ik op mijn NOD positief heb getest. 4 dagen ervoor was de test nog negatief in ieder geval. Het is even wachten of de termijnecho bevestigd wat ik denk.

De zwangerschap hiervoor die eindigde in een mk 3 dagen voor nod positief getest.

Deze zwangerschap 1 dag voor nod positief getest.

Beide keren met clear blue (digitaal)

1ste keer 3 dagen voor NOD getest en deze was positief. Deze eindigde helaas in een miskraam



2de keer beetje lastig om dat me cyclus na me mk een beetje vreemd liep, dan weer 28 dagen dan opeens 33 en alles er tussen in, heb die keer getest op dag 28 van me cyclus.

Uhmm op de 27e dag dik positief getest na de 1e dag van mijn laatste menstruatie.

Mik op nod positief



Tes 1 dag voor nod positief (al heb ik toen wel eerst een cb gewoon gedaan een cb digi gehald omdat ik twijfelde aan de gewone :wink: Digi gaf posi aan dus het inieminie streepje op de cb gewoon was dus wel waar)

3 dagen voor mn nod

3 dagen ervoor bij nikki en bij zusje



en bij MA 2 dagen erna

Bij alle 2 meiden pas na 11 dagen en na 14 dagen een positieve test, terwijl ik precies wist wanneer mn eisprong was heel vreemd.

bij de 1e en2e op de nod zelf. bij de derde al een paar dagen eerder…

nu pas wat later…

mijn uitgerekende datum is ook 5 dagen later dus waarschijnlijk later ingenesteld…

ongeveer 5 dagen voor mijn nod… en al behoorlijk positief!!!

Bij Noelle 2 dagen voor nod een heel licht streepje die ik mij dus dacht in te beelden. op mijn nod dus wel een duidelijke streep!



Bij deze uk ook op mijn nod een streep!

Bij de oudste 4 dagen na NOD (was de eerste en ik had nog genoeg geduld om te wachten of het wel of niet zo was :lol:

Bij de middelste 1 dag voor NOD. Was een redelijk licht streepje, maar hij stond er duidelijk zat :thumbup:

Daarna een ma gehad, bij die zw.schap op NOD getest en knalpositief.



Van de jongste ben ik direct na de curettage zwanger geworden.

Had op een gegeven momente digitale CB test gedaan, omdat ik niet ongesteld werd…test zei niet zwanger, op het staafje stond echter wel een heel licht 2e streepje.

Volgens CB zegt dat niks en ben je dan echt niet zwanger.



Later bleek ik dus wel zwanger te zijn (kwamen we achter bij de gyn middels echo). Dat 2e streepje heeft er dus wel gestaan vanwege aanwezig HcG en met de echo teruggerekend was dat 2e streepje er al 6 dagen na conceptie en dus een dikke week voor NOD!

Bij de oudste een week na nod. Ik was helemaal niet bezig met zwanger worden en had geen idee dat je al op of zelfs voor je nod kon testen. Ik dacht pas na een week. Ik ben aan het googelen geslagen een week na m’n nod en toen meteen naar de drogist gerend!



Bij de 2e zwangerschap (is geeindigd in mk) op dag 1 na nod.



Bij Nikkie een dag of 5 na m’n nod. Weer waren we niet bezig met zwanger worden (ik was de mk nog aan het verwerken, eigenlijk) en ik hield mijn cyclus ook helemaal niet bij. Ik was al een week ofo zo moe…Ineens begon me iets te dagen…Ja dus, zei de test de volgende dag.

Op NOD en binnen 2 sec knalpositief