Met familie een weekend weg 8volw en 3 peuters, tips?

Wie heeft er tips waar wij met onze familie een heerlijk weekend weg kunnen in mei, het liefst één groot huisje, maar eventueel zijn 2 losse huisjes ook prima.

We willen graag een beetje gelegenheid om te wandelen/fietsen en natuurlijk een mooi zwembad voor onze kleintjes.



Wie helpt ons een beetje verder?

wij gaan in december naar coldenhoven van Landal. daar hebben ze veel grote huisjes. En veel te doen in omgeving, maar ook op het park zelf



verder vind ik aelderholt en rabbit hill ook erg leuk van landal, maar die hebben geen hele grote huizen

vakantie park aquadelta heeft grote huizen waarin je met veel familie tegelijk in kan.



De Edencotages van Centerparcs beviel ons ook zeer goed.

Je kan daar een grote cottage krijgen en als deze vol is, is er ook een mogelijkheid om meerdere Eden cottages naast elkaar te krijgen, die dan bereikbaar zijn via een tussen deur, je kunt dus gewoon heen er weer lopen :slight_smile:

wij hebben laatst met vrienden met 12 volwassen en 5 kinderen in een huisje gezeten bij een boer was geen zwembad maar wel een fantastische huisje met een speelzolder voor de kinderen een grasveldje voor de deur

van bel villa en was in twente zal even opzoeken hoe het heet.



heb even op gezocht maar het zit in neede dus dat is vast te vinden dan op bel villa

Bij Beekse Bergen hebben ze ook familiebungalows.

Roompot heeft ook verschillende parken met grote huizen. Wij gaan al 8 jaar met mijn schoonfamilie een weekend weg, ondertussen zijn we met 12 personen.

Afgelopen zomer in Weerterbergen geweest was prima :thumbup: Leuk park ook, we zijn ook een aantal keer naar Centerparcs geweest, dit jaar gaan we ook weer naar CP in 2 Edencottages (aangezien de grote huisjes allemaal al volgeboekt waren…)

Ik ben met oud en nieuw in een huis geweest met 8 volw. en 4 kids in Bad Bentheim, net over de grens bij Enschede. Het is een Roompotpark, heel nieuw, met een zwembad naast het park. Ons huis had een bubbelbad en sauna. Was toch wel erg lekker. En er zijn huizen bij die helemaal kindvriendelijk zijn. Heel handig.

De katjeskelder in Brabant!



Daar zijn wij geweest toen mijn schoonouders 35 jaar getrouwd waren.

We waren toen met 8 volwassenen en 7 kinderen en zaten in een grote bungalow. Alles was perfect georganiseerd, volop speeltuintjes, midden in het bos, heel leuke kinderanimatie en een meer dan fatsoenlijk zwembad. Niet groot, maar wel helemaal oke geregeld.



Zou zo weer gaan, sterker nog, we hebben er ook al 2x een last minute met eigen gezin gedaan nadien… :thumbup:

Gastenboerderij Spijkvoorde van mijn schoonvader :thumbup:

in Lettle



Camping de Molenhof in Weerselo

familiecamping met ook gezinshuizen…

Wij zijn in de zomer in Belgie geweest (Houthalen). Park Molenheide. Het beviel ons er prima.

Wij gaan in september naar Molenheide met de familie. Als je via hun eigen site reserveert zijn de huisjes voor de helft in september en andere jaren is dan alles op het park voor de helft (restaurant enzo), dus we hopen dat dat dit jaar ook is.

3x W. Dekeutenberg.nl erg leuk. Kinderen vermaken zich prima en in de omgeving is van alles te doen. Ze hebben 1 groot huis en een klein huis naast elkaar. Erg zo en de gastvijheid is zo groot.

Landal Esonstad heeft ook grote en erg mooie huisjes :thumbup: nou ja, huisjes…

ik vond het echt heel heel groot 8)