Met een baby op vakantie

Wij gaan eind van de maand 2,5 week op vakantie naar Griekenland. We gaan dus vliegen en kunnen natuurlijk niet heel veel meenemen. Aangezien het erg warm kan worden en baby’s in de schaduw moeten zitten moet er een parasol mee. Hoe doen jullie dat?

Kopen jullie op de plaats van bestemming eentje? Of heb je die bij het hotel (vaak staan mensen erg vroeg op om alles op hun eigen plekje neer te zetten :naughty: ) of neem je er 1 mee in je koffer of als handbagage?



Misschien heeft iemand nog handige tips voor reizen met een baby?

Ik ben nu twee keer met een baby op vakantie geweest naar Zuid Frankrijk en met Robin ook nog naar Spanje.

Mijn ervaring is dat er overal wel goede schaduw te vinden is. En zeker bij hotels. Dit jaar hebben we voor Noortje een parasol bij de plaatselijke supermarkt gekocht voor 10 euro. Niet mee nemen dus.



Als je gaat vliegen is een sap of water flesje erg handig voor het opstijgen en dalen. Dit voorkomt druk op de oortjes. Robin was 10mnd dat we met hem gingen vliegen mijn ervaring was dat hij eigenlijk wel ging slapen op schoot. (en dat terwijl hij altijd moeilijk sliep)



Ik had met Robin ook nog alle potjes fruit en groente mee genomen :wall: Dit jaar alles kunnen kopen in de supermarkt. Dus vooral lekker thuis laten en gewoon daar kopen.



Fijne vakantie