Met de pot mee.

We zijn begonnen met worteltjes, en zo snel uitgebreid,

we hebben een klein vreetzakje, die zowel vers als potjes lekker vind.

Hij kreeg voornamelijk brocolli en sperziebonen vers, dit ook omdat ik geen voorraad kan aanleggen.

Ik heb namelijk geen vriezer…

Nu hebben we Riley al 3x mee laten eten, boerenkool (gekookt), Macaroni (dus builtjes, met wat groente, en daar dan tomatensaus bij.), en Andijvie .

Maar wat mag hij nog meer, ik weet dat hij geen chili con carne mag, wat zijn papa erg lekker vind, elk geval, niet de saus daarvan (zoals papa het maakt) en daarbij krijgt hij dan dus tomatensaus oid.

Maar wat voor gerechten mag hij nog meer?

We eten graag iets met kip, maar ook met gehakt vinden we lekker.

En pasta’s…

Ons zoontje eet ook alles mee, alleen met chili con carne maak ik soms nog alleen bruine bonen met een aardappel voor hem. En geen patat, dat hoeft voor mij nog niet. Verder gewoon alles, macaroni, bloemkool, sperziebonen, nasi zonder kruiden, doperwten, worteltjes, broccoli, chili dus zonder saus, andijviestamppot, boerenkool, chicken tonight (dan soms nog wel alleen de kip en groenten, zonder saus).

Ideaal dat hij mee eet :slight_smile: En voor de enkele keer dat wij patat eten heb ik een potje staan.

hier krijgt ella niets uit een pakje, pot of blik (dus kant en klaar, veel kruiden, veel smaakversterkers) geen boerenkool, ui of prei geen witte- rodekool.

eigenlijk krijgt ella thuis alleen verse producten. dus tomatensaus door de macaroni van zelf gekookte tomaten waar niets aan toegevoegd is.

wat ik wel soms geef is diepvriesgroente mits daar niets aan toegevoegd is.

Ella spuugd van olvarit, friso gaat wel en dat krijgt ze op het kdv.

Lars eet bijna alles met ons mee. Zijn prakkie is alleen zoutloos en dat van ons niet. Hij krijgt alleen nog geen boerenkool, rode kool, witte kool etc. Zuurkool mag weer wel, maar dan doe ik een klein beetje zuurkool door zijn prakkie aangevuld met een gekookt appeltje en wat rozijntjes. Macaroni eet hij met een tomatensaus, beetje gehakt en groenten. Bruine bonen (als ze uit blik komen even afwassen onder de kraan ivm zoutgehalte) met gehakt en tomatensaus gaat ook prima, stampot spruitjes, stampot andijvie, koolraapjes, witlof met ham en jonge kaas, zoete witlof met een gekookt appeltje en mandarijntje, broccoli, boontjes, bloemkool, worteltjes, erwtjes, peultjes, zoete aardappel, courgette, rijst met groenten en kip, een stukje kabeljauw of zalm etc etc. Het gaat allemaal goed! Je kan bij groente en een aardappeltje prima een stukje kip of gehakt serveren.