Met de pot mee eten

Vanaf wanneer mag dat eigenlijk echt en hoe zit het dan met zout? Mag ik dan echt niet meer zoutloos koken (ik vind zoutloos eten namelijk :sick: ) Ik maak nu voor Jim apart zijn eten klaar maar als ik zelf andijvie of boontjes of spinazie eet zou ik dat voor hem ook mee kunnen prakken… (ik gooi overigens als ik aardappels kook er maar 1 theelepeltje zout bij en bij groenten, ook weer niet alle groenten, ook 1 theelepeltje). En hoe doe ik dat dan weer met vlees erbij? Ik vind het moeilijk en van het CB hier krijg ik op dat gebied totaal geen advies.

Yara at mee vanaf dat ze een jaar was. Ze eet alles meee met ons.

Nu eten we altijd al aardappelen en ggroenten zonder zout,maar bij bv spaghetti of bami ed dan zijn we erg royaal met kruiden en ook vlees wordt erg gekruid hier. Ook dat eet ze allemaal mee en ze heeft er geen last van verders.

Ik zou gewoon lekker laten mee eten hoor!

In principe vanaf 1 jaar en ik heb echt niet zoutloos gekookt hoor, het kan best als je maar niet te royaal bent.

Het gaat overigens om toegevoegd zout ná de bereiding wat niet goed is :-*

Oh Mellie dat is handig om te weten! Dan ga ik hem af en toe eens met ons mee laten eten en zo langzamerhand wennen.

Bryan doet zelf ook altijd meeeten met ons,

immers als die nixs krijgt breekt hij de boel af :inlove:

we doen altijd maar met een beetje zout koken, ik neem aan dat dat niet erg is,

hij eet toch meer 1 eetlepel, en dan heeft hij weet genoeg gehad

maar hij eet wel eigenlijk alles wat op tafel komt, maar nog niet in grote hoeveelheden,ochja komt wel :dance: