met de handrem gereden

Ja de titel zegt het al ik heb met de handrem vanaf het werk naar de snel weg gereden en toen ik d8 hij gaat niet harder dan 60

oeps handrem er nog op :oops:

:wall: :wall: :doh: :doh:

oehhhhh stinken natuurlijk!

Mijn auto zou dan een hoge pieptoon laten horen :mrgreen:

Dan werkt je handrem ook niet goed toch? :think: :think:

Ik kom niet eens echt vooruit als die op de handrem staat :lol:

Oei beginnersfoutje :mrgreen: Dat doe je nu nooit weer!

Is mij ook eens overkomen toen ik net mijn rijbewijs had hoor, ik reed een stokoude Starlet en die ging in de stad best vooruit met de handrem erop :oops:

een keer gehad met rijles de hele les lang :oops:

vond hem op het laatst erg slecht remmen toen de instructeur onderin ging kijken was de kabel witheet geworden.

gaf hij mij op mijn kop,ja dag jij wordt betaald om mij in de gaten te houden :mrgreen:

:mrgreen:

dat doe je dus nooit meer. vanaf nu ga je iedere keer voelen of 'ie er af is als je wegrijd 8) .

Zo kijk ik altijd nog een keer extra of de lichten wel uit zijn als ik uitstap

Ik heb nu 2 jaar mijn rijbewijs, en het gebeurt me nog wel eens :oops:. Niet heel lang, dan is het 200 meter of zo.

Dommie. :wink:

Als je er lang mee gereden hebt laat je remmen dan even checken. Het kan slecht voor blokken en schijven (of trommels en schoenen) zijn.

Heb ik ook wel eens :lol:

En wij hebben een vrij nieuwe auto, maar ik kan gewoon wegrijden op de handrem hoor. Gaat wel iets langzamer natuurlijk 8)

Heb ik ook wel eens gedaan.

Ik had toen ook nog niet zo lang het rijbewijs en reed in het oude barrel van mijn pa.

We hebben wel naderhand de remmen laten checken, want die deden het niet zo goed meer… :oops:

@Frischling wrote:

Heb ik ook wel eens :lol:

En wij hebben een vrij nieuwe auto, maar ik kan gewoon wegrijden op de handrem hoor. Gaat wel iets langzamer natuurlijk 8)

Gelukkig… dat kan ik ook. Ik was al bang dat ik met de auto naar de garage moest omdat mijn handrem niet goed werkt of zoiets :mrgreen:

hahaha heb ik ook gehad…

had net die auto gekocht… en reed naar huis vanaf de verkoper… maar er stond file… dus een hele tijd niets gemerkt :oops:

pas toen ik iets geks rook…

is me ook nooit meer gebeurd :lol:

klopt het gelijk even af :mrgreen:

als dat hier gebeurd gaat de board computer van de auto typen en staat er op het bash board handrem dus hier gebeurt dat niet

:roll: :lol: is echt niet handig 8)

Gewoon je handrem niet gebruiken, kun je hem ook niet vergeten.

Auto lekker in de versnelling wegzetten. Doe ik ook al 15 jaar :mrgreen:

@Paschal75 wrote:

Als je dat weer niet gewend bent, loop je het risico dat je bij het starten vergeet de koppeling in te trappen 8)

@Karin2 wrote:

@Paschal75 wrote:

Als je dat weer niet gewend bent, loop je het risico dat je bij het starten vergeet de koppeling in te trappen 8)

En da’s nog lulliger (vooral als je file geparkeerd staat :shock: )

Het gebeurt mij héél zelden maar na 10 meter merk ik dan dat ik haast niet vooruit kom en dan staat hij er “half” op, net niet helemaal naar beneden dus. Als hij er helemaal op staat kom ik echt geen meter vooruit hoor! (bij beide auto’s).

Brandt er dan geen lampje op het dashboard? :think:

Haha leuk beginners foutje…

Heb ik ook een keer gehad…

Met een vriendinnetje naar Ikea. Mijn eerste ritje op de snelweg, zonder instructeur. De heenweg ging goed, niks aan de hand. Maar op de terugweg deed mijn auto zo raar… :think:

Ik gaf netjes gas bij om op de snelweg te kunnen invoegen, maar de auto ging niet harder dan 60 en maakte zoveel herrie… :o

Wij beiden in de zenuwen, zij was zo helder om mij de auto aan de kant op de vluchtstrook te laten zetten (ik reed in alle zenuwen met 60 de snelweg op, de weg was wel vrij gelukkig, maar toch) en ik had de helderheid om de alarmlichten aan te doen.

Toen zaten we daar, op de vluchtstrook. Het leek wel of alle lampjes op het dashbord van mijn mooie roze Suzuki Alto uit 1983 brandden… :angel:

En opeens zagen we het lampje van de handrem branden. Even bijgekomen en toen weer opnieuw geprobeerd. Toen deed mijn mooie autootje het wel weer…pfew

Maar we hebben wel alletwee nog na zitten bibberen in de auto.

Winnie, heb je er nog last van, of ben je er inmiddels wel overheen :mrgreen: :oops: