met 7 maanden nog steeds bio-thee?

Cleo is een echte thee drinker. Sapjes oid lust ze niet ze drinkt alleen naast de melk thee.

Tot nu toe gaf ik steeds de bio rooibos, maar ik vraag me af tot hoelang je bio moet geven?

Mag ze nu al de pickwick rooibos? of andere smaakjes?

In pickwick rooibos zit geen cafeine maar wel specerijen dus mag dat al?

alvast bedankt :-*

Ik geef Bas al vanaf 5 maanden af en toe wat slokken Pickw. rooibos thee en lekker dat hij het vindt. Het cb en mijn homeophaat gaven aan als er geen thee bij de ingedrienten stat dat je kleine het dan mag hebben. Het ingredient thee kan belastend werken voor een kleintje onder het jaar. Mijn vriendin geeft vanaf 4 maanden leeftijd al alle soorten thee en de kleine doet het daar ook goed op, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.

ok dankjewel

is ook toevallig, dit vroeg ik me dus nog geen half uur geleden af :mrgreen:

Rooibos thee is dus geen probleem?

Welke thee kan je dan beter niet geven?

@joseetje wrote:

Welke thee kan je dan beter niet geven?

Gewone zwarte thee in ieder geval (zit caffeine in) . En lijkt me ook bepaalde soorten kruidenthee. Ik zou zowiezo niet snel ‘mengsels’ geven, maar zo puur mogelijk. (Eko) rooibos is prima, schijnt zelfs nog goed voor de darmpjes te zijn :thumbup:

Nadeel van die pickwicksmaakjesthee is ook dat (los ervan dat het meestal zwarte thee is) ze er allemaal aroma’s aan toegevoegd hebben.

oke bedankt voor je antwoord.