Met 6 weken al hartactie te zien bij een echo??

Hoi hoi,

Aanstaande donderdag heb ik mijn eerste echo.

Nu denk ik zelf iets minder lang zwanger te zijn, denk zelf dan 6 weken en 1 a 2 dagen zwanger te zijn.

Ik krijg een eerdere echo i.v.m. 2 vroege MK bij zwanger raken van mijn dochter en de angst die ik hier nu door heb.

In ieder geval vroeg ik me af of er dan al wel hart actie te zien was.

Bij onze dochter was dit wel het geval, hoop het nu ook gewoon.

Hoe was dat bij jullie??

Het hartje van onze dochter zagen we al kloppen toen ik 5,5 week zwanger was. Ze was toen nog maar 2,5 mm klein.

Ik denk dat er donderdag dus wel een knipperlichtje te zien is!

Ik was volgens de metingen resp. 4, 6 en 7 weken zwanger en alleen bij de laatste echo zagen we een kloppend hartje.

Je hoeft niet persee 6 weken zwanger te zijn he :wink: als het vruchtje pas later is ingenesteld, is het vruchtje ook geen 6 weken maar jonger. Dus hou er rekening mee dat je ook géén kloppend hartje kan zien maar dat dit niet automatisch betekend dat het niet goed is.

Sterkte met de echo. Ik heb zelf ook 3 miskramen gehad en daarvoor ook heel vroeg in de zwangerschap van L.R. al echo’s gekregen, met 4, 6 en 7, 9 en 12 weken.

:hug:

Debbie&lana: Had jij een inwendige of uitwendige echo?

Alle drie de keren een inwendige echo. Pas de echo van 12 weken was uitwendig.

Bij mijn eerste echo met 6 weken en 3 dagen (geloof ik) was er hartactie te zien na goed kijken. Ook inwendige echo.

Tamara, ik had deze keer met 9 weken ook een inwendige echo.

Verder kan ik geen antwoord geven op je vraag :wink:

O ja, en laat Amy thuis :shifty: Als ze net zo reageert als Josephine op alleen bloeddruk meten, dan vindt ze een echo bij mama niet voor te lachen.

Ik had met 6 weken een knipperlichtje. Inwendige echo

Ik heb 12 jaar terug met 6 weken een echo gehad en toen zag ik ook een knipperlichtje :inlove: De echo’s van de jongens en de ma laatst waren allemaal later, dus daar heb je niks aan :? Moeilijk he :hug: Hoop dat je het al te zien krijgt :pray: :-* :-*

Hier pas echo met 7+6 ( zelf dacht ik toen 7+2 ) en ook toen knipperlichtje. Was toen ook in angst vanwege MA eerder en heb in de rats gezeten tot ik het niet meer volhield en uiteindelijk hebben we 1,5 week vervroegd een echo gekregen dus met 7+6. Bij Elise pas met 8,5 week en ook toen knipperlichtje.

5.5w nog niet, 6.5w een hartje :thumbup:

Ik had bij 6 weken en 5 dagen een kloppend hartje (inwendig)

Ik had met 7 weken een uitwendige echo en daar was een mooi kloppend hartje op te zien.

(Vroege echo, ivm een bbz voor Thomas.)

ik had met 7 weken en 3 dagen uitwendig een echo met hartactie…

grts patricia

Hier bij 2 zwangerschappen met 5 wkn en 6 dgn knipperlichtje gezien!

Gisteren met 5w6d geen knipperlichtje, alleen een zwarte vlek. Volgens de echoscopiste gaat het hartje vandaag of morgen kloppen.

Ik mag volgende week nog een keer terugkomen hiervoor, puur ter geruststelling…al was ik al dolgelukkig met die zwarte vlek IN mijn baarmoeder

Het was overigens een inwendige echo, die zo vroeg gedaan werd omdat ik in januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad heb :cry:

succes vandaag… hoe laat mag je? :-*

Dit termijn is trouwens altijd inwendig omdat alles nog achter het schaambot is verscholen… :wink:

Succes vandaag lieverd :-* :-* Duim heel hard voor je dat je een mooi knipperlichtje te zien krijgt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :inlove:

ik had met 6 week en 5 dagen een kloppend hartje met uitwendige echo… aanstaande dinsdag gaan we voor 2e echo heen, ben heel benieuwd, ik ben nu zo misselijk als wat… en kokhalzen