Met 1ste verjaardag trakteren?

Mats wordt maandag over een week alweer 1 :shock:

Hij gaat 2 dagen per week naar het kdv en nu vroeg ik mij dus af of Mats moet trakteren. Natuurlijk zeggen ze daar dat ik dat zelf mag weten.



Ik vind het geen probleem om traktaties te maken maar wat krijgt hij er zelf nu helemaal van mee?



Hebben jullie getrakteerd op de 1ste verjaardag?

Isa zit op KDV Dribbel…ik had dus kartonnen dribbeltjes gemaakt.



Danoontje+doosje rozijntjes erachter geplakt zodat ze bleven staan, en tadaaaa…klaarrrrr!



Kadootjes+snoep vind ik niet noodzakelijk, het zijn tenslotte allemaal kleine kindjes (Isa zit overigens in de babygroep)



Voor de leidsters had ik een zak lekkere koeken mooi ingepakt, ook met een dribbel eraan.

Ja :mrgreen: gewoon omdat ik het zelf leuk vond. Voor hem hoefde het idd niet :wink: Vorig jaar rozijnebroodjes gebakken en leuk verpakt. Dit jaar auto’s van rozijnendoosjes geknutseld en voor de leidsters koekhuisjes gemaakt waat de auto’s omheenreden :wink:



Dit jaar had ie de grootste lol erin om zijn eigen rozijntjes weg te geven(lust ie namelijk niet echt…maar ja kan slecht op echt snoep trakteren he :wink: )

Mijn zoontje heeft dit getrakteerd ( rijstewafels+eetbaar papier )

soepstengel met een vingerpopje er op

mischa heeft toen hi 1 werd op badeendjes getracteerd.



vond dat de baby’s van 3 maanden enz er dan ook wat aan hadden…

@Vlinder83 wrote:

Mijn zoontje heeft dit getrakteerd ( rijstewafels+eetbaar papier )




die zijn echt leuk!!!

ga ik onthouden!!!

Mijn dochter heeft op uitdeeldoosjes rozijntjes getrakteerd, De leidsters kregen appeltaarten die we nog over hadden van haar verjaardag. We hadden er best wel veel gekocht dus heeft ze ook op de andere groepen getracteerd maar dat hoefde niet. De leidsters haddeneen mooie hoed voor haar gemaakt, een kadootje voor haar gekocht en op het bord geschreven dat ze jarig was. Na het uitdelen kreeg ze haar kado en de muts en gingen ze allemaal liedjes voor haar zingen. Ze heeft er niet veel van meegekregen maar wij vonden het erg leuk.

Lev heeft getrakteerd toen hij 1 werd. voor het eten/speeltje hoef je het niet te doen maar de leidsters maakten er een leuk spectakel van. alle kindjes aan tafel, zingen, sambaballen erbij, lev een kroon op en dan rond gaan met de traktaties. hij kreeg ook een cadeautje van het kdv en zijn stoel was versierd. heel feestelijk dus, hartstikke leuk! :thumbup:

Hallo,

Ik had van karton “biggen-koppen” gemaakt, dan als neus een danoontje op de kop er door heen gestoken. En voor de leidster een taartje erbij.

Veel plezier

gewoon een doosje rozijnen vinden die kids lekker

en dan mss iets knutselen daarvan

Jeetje wat een leuke ideeën allemaal! :thumbup: Ik moet maar zien of ik zo creatief ben! Mats zit op de ananasgroep dus misschien daar iets mee doen?

Ik had geen zin om teveel te knutselen, maar wilde geen simpel doosje rozijntjes geven. Dus heb ik een vel papier gehaald en het cijfer 1 eruit geknipt en in die 1 verticaal zijn naam geschreven en dat op het doosje geplakt. Het was op zich wel leuk geworden en niet veel werk en niet veel kosten.

volgens mij heeft Teun op belleblaas getrakteerd toen hij 1 werd, en Stijn op knapzakjes (soepstengel met opgevouwen servetje eraan met daarin doosje rozijntjes).

Hier had ik Nijntjes van karton met daarachter een spuugdoekje.