messenger 2011

Wij hebben sinds een paar dagen Messenger 2011, dat werd volgens mij automatisch geinstalleerd/geupdated door Windows 7.

Nu hebben we het probleem dat we alleen onze emailadres EN wachtwoord kunnen onthouden en niet alleen ons emailadres?

Bij de vorige versie had je 2 regels om emailadres en wachtwoord te onthouden en kun je een van beide of beide aanvinken of uitvinken. We hadden beide altijd alleen ons emailadres aangevinkt staan.

Nu staat dit op dezelfde regel en kunnen we of alles aanvinken of alles uitvinken. Als we alles aanvinken dan kan iedereen die op onze pc gaat direct naar onze inbox. Als we alles uitvinken dan moeten we elke keer alles opnieuw intypen.

:wall:

hier het zelfde probleem

we vonden het ook heel raar

ik vind het een stomme update… ik kan dus nooit meer een achtergrond instellen… dus msn is voor mij neit leuk meer… omdat het scherm (wit) dus veeeel te vel is voor mijn ogen (daarom vind ik dit roze ook zo fantastisch not)

dus ik baal der behoorlijk van en ik wil graag fde optie hebben om terug tegaan naar mijn windows live

Je zou het kunnen deïnstalleren en een oude versie terug zetten, vervolgens zet je automatische updates op zelf installeren. Dan kun je kiezen welke update je wel of niet wilt installeren.

Dan kun je ieg een poosje vooruit.