messen van Ikea

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van messen (koksmes, fileermes etc.) van Ikea.

Wie heeft er eentje? Blijven ze goed? Zijn ze vaatwas bestendig?

Ik vind het namelijk zonde als ik er een koop, en ze binnen no time weg kunnen.

Dan koop ik namelijk liever een goed mes van zwilling oid.

Best aardig, maar ik pak toch altijd een van de zwilling messen hoor, die blijven ook gewoon veel beter!

Hier ook zwilling, bijna 10 jaar en nog altijd scherp. Toch is mijn favoriet het Herdersmesje :thumbup:

Hier ook alleen maar Zwilling :thumbup:

Wij hebben een compleet messenblok van ikea, die hebben we nu al meer dan 10 jaar (was zwanger van Sharon)

en die is nog steeds goed.

Ik heb enkel het office mesje verkloot door op een glazen plank altijd te snijden, en het broodmes heb ik laten vallen en die brak toen in 2en.

Maar als je de prijs omrekend 100 gulden toendertijd dan is het voor de prijs toch wel behoorlijke kwaliteit.

ik doe al jaren met 2 mooie setjes van tupperware

(kan ik je zo aan helpen)

eh… het broodmes van ikea hebben we hier gebruikt om Gras mee te snijden bij het leggen… zegt genoeg toch :mrgreen:

Ik heb een aantal messen van Zwilling en ook 2 van Herman. Ook die zijn erg fijn. :thumbup:

Ik heb een messenblok van ikea van meer dan 10 jaar oud en het zijn nog steeds super messen. Geen idee wat die gekost hebben aangezien het een kado was en uit de koopjeshoek kwam :lol: …Maar ik ben er nog steeds dolblij mee en het gaat zo de vaatwasser in en blijft kei goed :thumbup:

Ik heb er een paar van de Ikea gehad en was er niet heel tevreden over. Doe mij mijn Jamie Oliver setje maar! Het is het geld waard!