Merry Meet

Hoi Allemaal,

Ik ben Thessa

29 jaar en nu 21 weken zwanger van mijn vierde :slight_smile:

Ik heb al 3 zonen en krijg nu een meisje, super spannend dus!

Uhm jeetje wat nog meer te vertellen?

Ben gek op de natuur, dieren, reizen, fotograferen, en nog heel veel meer, als je meer wilt weten, vraag je maar raak :slight_smile:

Groetjes Thessa

Welkom :mrgreen:

Wat leuk dat jullie er nu een meisje bij krijgen :inlove:

Fijne zwangerschap, en veel plezier hier!

he thessa welkom en gefeliciteerd… uit gerekend in april :slight_smile:

dan ben je welkom bij ons clubbie van de april 2011 mama’s

heel veel plezier hier

BB

Dank je wel allemaal :slight_smile:

@ Pearlie, ik ben uitgerekend op 18 maart dus ik mag al ietsje eerder dan april :slight_smile:

Welkom hier! :smiley:

en

welkom! hoe oud zijn je 3 zoons ?

Merry Meet! :wink:

Wat een mooi kadootje is je meisje! Las bij de maartmama’s dat je er nogal een hindernis voor hebt moeten nemen…

Veel plezier hier!

Dank jullie voor het welkom! :inlove:

@ Mam van 2

Mijn oudste Faybian is 11, dan komt Jaiden, die is 9 en mijn jongste is Riven en die is 4 :slight_smile:

@ Blue Fairy

Ja absoluut leuk is anders, maar ja de dingen zijn zoals ze zijn denk ik dan maar… We blijven het maar positief in zien :slight_smile:

de oudste al 11 ? Dan was je jong mama :wink: super hoor, beter als een oude taart toch :mrgreen:

Yup ik was er vroeg bij, ik was op mijn 17de door de pil heen zwanger en op mijn 18de hield ik m’n eerste kleintje beet :slight_smile:

Ik zou er niet nogmaals voor kiezen dat weet ik wel. Maar heb er geen spijt van. Het heeft wel wat zo’n puber als je bijna 30 bent :wink:

Z’n jonge mams kan hem in veel dingen begrijpen misschien juist omdat ik nog jong ben :smiley: