merkjes en labels enzo

Aniek moet dit jaar echt een gymtas met gymlegging en shirt+schoenen mee naar school en ze gaan overblijven, dus beide 2 bekers mee en 2 broodtrommels.



Nou wil ik de boel merken en keek op de ozo bekende label site… maar plakmerkjes voor op bekers en trommels gaan alleen per 50!

Is dat gewoon?



Ik heb er hooguit 10 a 20 nodig… wat moet ik dan met 50 van die dingen? :shifty:



Is er een alternatief, hoe merken jullie de spullen van de kinderen?

Gewoon met stift ofzo?



De instrijklabels gaan per 30, maar daar kom ik wel mee weg… kan ik hun jassen, mutsen, wanten enz ook merken.

Maar voor 2 bekers, 2 trommels en evt wat extra… 10 per kind is dan zat… 50 labels… mensenkinderen… ben er nog van onder de indruk… :shifty:

Gymspul merk ik niet. Evt met watervaste stift in de schoenen.

Broodbakker en bekers merk ik ook niet, en de tas ook niet.

Ik merk niet geloof ik :smiley:

Waarom naai je op de gymspullen niet een paars sterretje of andere applicatie zodat dat duidelijk van aniek is? Beker en broodbak gaan evt prima met edding watervast.

Doen we nog wel een enkele keer en blijft altijd zitten.

Ik schrijf het er gewoon op met watervaste stift. Af en toe even bijwerken, want dan slijt het er iets af.

Maar eerlijk gezegd vind ik het gewoon teveel geld, terwijl het zo ook gaat.

Ik schrijf ook overal haar naam in met een Edding!

Of textielstiften voor haar jas enzo…

ik doe het ook gewoon met watervaste stift.

Hier nog een die gewoon een watervaste stift gebruikt :wink:

is het in de label zetten van alleen de achternaam een idee? zo kun je ze voor al je kinderen blijven gebruiken :think:

Gewoon met stift schrijf ik de naam in de tas (en daar zit het brood en de beker in).

1 beker die in de koelkast komt in de bak met alle bekers merk ik wel eens met leukoplast met de naam erop.

In gymschoenen schrijf ik ook de naam met een stift.

Jassen en kleding merk ik verder niet hoor.

Mijn schoonzus heeft zo’n labelmaker van Dymolabel, ik heb er een van ik geloof Casio (maar heb hem nog niet aan de praat kunnen krijgen). Kun je voor van alles gebruiken, zowel voor plastic labels als voor kledinglabels.

@Nienke123 wrote:

Mijn schoonzus heeft zo’n labelmaker van Dymolabel, ik heb er een van ik geloof Casio (maar heb hem nog niet aan de praat kunnen krijgen). Kun je voor van alles gebruiken, zowel voor plastic labels als voor kledinglabels.
Dymo labelwriter gebruik ik ook…

verbandtape en daar met watervaste stift zijn naam in geschreven…

voor op zijn beker en broodtrommel



zijn gymspullen gewoon met watervaste stift…

op labeltjes zijn initialen gezet

Ik schrijf soms ook wel dingen op de al bestaande labels van dingen…de wasvoorschriften e.d… Gewoon met watervaste stift…

Op bekers e.d. zet ik gewoon regelmatig bij binnenkomst in de klas opnieuw de naam er weer op als deze in de vaatwasser weer eens vervaagd is…



Maar merkjes gaan natuurlijk wel jaaaaren mee…je kan er altijd een paar apart houden voor later…eventueel…

Watervaste stift :thumbup:

oke… watervaste stift dus en evt textielstift…



de gymschoenen doe ik vaak versieren…met van die textielgel… dus dat kan nu wel weer…



thx voor de tips… echt hoor… 50 merkjes… jeumig… :eh:

Ze hebben wel net een speciale aanbieding voor 19,95 euro heb je het volgende pakket :





Begin het schooljaar goedgemerkt. In dit speciale alles in één voordeelpakket zitten de allerhandigste labels om je spullen goed te merken. Er zit in:

1 pakje met 30 van onze oersterke PlakLabelsin één kleur. Kies je kleur, je lettertype, je merkje en je eigen tekst. Vaatwasser+magnetron veilig…

1 pakje met 30 InstrijkLabels . Kies je kleur, je lettertype , je merkje en je eigen tekst. Kriebelen niet , katoen kwaliteit en weer te verwijderen bij het doorgeven van kleding. Wasmachine+ droger veilig.

1 pakje met 20 SchoenLabels

1 Tassenhanger naar keuze. Op de achterkant gebruik je een naamsticker.

Sla je slag want deze aanbieding is slechts tijdelijk verkrijgbaar

ik heb bij de kruidvat een labelwriter gekocht voor een tientje, daar kan ik alles mee voorzien van naam. De labels blijven goed zitten :thumbup: ook in de vaatwasser. En met die ene uitgave kan ik voor alle kinderen merkjes maken :wink:

(die aanbieding is heel leuk, maar als je 3 of zoals cell 4 kids hebt is het wel een hele uitgave!)

oja, ik zwaai nog ff naar Cell :mrgreen: :wink:

zwaai terug! :lol:



Mooie jongens heb je hoor, echt van die binkies al :inlove:



en idd… leuke aanbieding, maar dat moet hier dan x3 en dat is dan wel minder.



Heb hub gisteravond al watervaste stift mee laten nemen… we zullen zien.

textielstift heb ik nog, heb ermee op biasband geschreven en dan naai ik die wel in de gymkleren… kan ik het ook weer lostornen als het niet meer nodig is… stukkkken goeikoper :angel:

Maar als je de achternaam doet is die aanbieding wel weer interessant (vond dat niet eens zo’n slecht idee, al vind ik voornaam kindvriendelijker :)).



Maar met watervaste stift en textielstift moet het vast ook lukken. :slight_smile:

hier ook een dymo. Ideaal!!!



Voor de psz moet je ook labelen, maar had het apparaat al voor mijn scrapdingen.