Merijn zijn mijlpaal.. en weer!!!

Hij heeft vandaag voor het eerst gepoept op de wc!!! :dance: :dance:



Plasjes deed hij al vaker, maar vanavond aten we bij mijn ouders. Hij ging onder het bureau zitten en zei, poepie doen. ik zei, wil je op de wc?

dus ik hem meenemen… ging hij zitten. Moest de lamp uit . Dus ik dacht hij wil wat privacy. Dus ik liep weg en zei als je me nodig hebt dan roep je maar

Dus even later riep hij, klaar… Had ie gepoept… dus onderbroek aan, zonder luier. Even later zegt ie, poepie doen… deed ie nog een keutel…

Hij was helemaal trots!!! Hij vond het eigenlijk helemaal niet raar, wat ik wel verwacht had.



hopelijk was het niet eenmalig!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :thumbup:

En??? Is er nog een vervolg gekomen???



vraagt een jaloerse mama

helaas nog niet… Hij heeft ook maar 2x gepoept sindsdien, maar helaas gewoon in de luier…



Wel is hij donderdag in de dierentuin op de wc gaan plassen :inlove: als een echte grote jongen haha

En weer gisteravond bij mijn ouders, wij waren er gelukkig ook weer bij, gepoept op de wc!!! :dance:



Hij zegt dan, mama lampie uit, deurtje dicht en dan gaat ie in het donker zitten :inlove:

ineens hoor je dan, mama kaaar (mama klaar) en ja hoor!!! :mrgreen:

wow knap hoor



mijn zoontje is sinds gisteren begonnen met op het potje plassen en daar ben ik al heel trots op… Hij heeft er moeite mee want hij houd het nu echt op tot het niet meer lukt en dan gaat hij dus is ook wel erg goed natuurlijk.



Celes

Gefeliciteerd met jullie eerste keutels.



Geweldig hé.

Tycho heeft ook vorige week zijn eerste poepje op de wc gedaan.

Plassen doet hij wel al elke avond voordat hij naar bed gaat op de wc en overdag ook wel eens op het potje.

Maar poepen deed hij nog steeds stiekum in een hoekje in zijn luier.



Tycho wil ook altijd privacy, dan moet ik de deur bijna dichtdoen want ik mag niet kijken. (Maar als ik op de wc zit, moet hij er wel altijd bijzitten)

Hoe gaat ie nu met Merijn?

Jullie zijn allemaal ziek geweest, kan me voorstellen dat het er niet meer van kwam.