Merijn, heb je kriebel aan je billen?

Merijn zit de laatste dagen ineens met zijn vinger bij zijn poepgat te ‘pielen’ zodra zijn luier uit is.

Ik dacht gelijk aan wormpes, maar heb ze (nog) niet gezien in zijn ontlasting.

Als ik vraag heb je pijn of kriebel aan je billen, dan zegt hij nee. Maar ik weet niet of ik daarvan op aan kan gaan zeg maar.

wat kan het zijn? Gewoon interesse voor dat gaatje :wink:? hij wil namelijk al een tijdje ook iedere keer zien wat er in zijn luier zit. of kan het ook iets anders zijn? Hij wil ook zijn luier niet zo graag om, vind het heerlijk om in zijn blootje te lopen door de kamer, de kleine nudist :inlove:

als hij gewoon een luier omheeft doet hij het niet of tenminste is het me niet opgevallen nog.

volgens mij is dat rond die leeftijd heel normaal; interesse voor het hele poep en plasgebeuren, en dat dat dus mooi wel even uit jouw lichaam komt :shock: :mrgreen:

Wat veel 2en heb je in je banners vandaag, ziet er erg leuk uit!

@fiep klophout wrote:

Wat veel 2en heb je in je banners vandaag, ziet er erg leuk uit!

haha ja had ik niet gezien… wel geinig he

Luca heeft dit ook een tijdje gehad.

Zodra die luier uitging, HUP die vinger erin.

Duurde een paar weken en toen was die interesse weer weg.

Daarna wilde hij helpen smeren en deed ik wat creme op zijn vinger en dan deed hij zijn kontje insmeren :lol:

Hoera , Merijn zit in de anale fase :lol: :thumbup: :dance:

Heel gezond dus, en hou kleine voorwerpen uit de buurt, er zijn kinderen die wel erg ver gaan met het onderzoeken van de uitgang :wink:

Hier ook een anale fase 8)

Het liefst gaat z’n vinger erin (wordt gelukkig al wat minder) en iedereen heeft een “poepert” :mrgreen:

De hond en kat bekijkt hij onder de staart en ook de meneer die de CV-ketel kwam controleren had een poepert :mrgreen:

ok gelukkig herkenning alom dus…

bedankt!

wahahah helemaal nog niet bij stilgestaan nee, maar Hier ook ineens de fascinatie voor zelf je billen in sudocrem willen smeren en ook hier (inderdaad!!) is plotseling opgemerkt dat de poes ook een "poep"heeft. :smiley:

Verder moet ineens de inhoud van zijn poepluiers door de wc gespoeld worden ( en dat dóe je dan ook nog als moeder he, we zijn toch niet wijs :lol: )

Zinnelijk worden nog lang niet hoor, maar de interesse is er.

Oh en wormpjes?? Ik weet nog wel hoe dat voelde als kind Geloof me… dan zou hij ook mét luier aan héééél hard zijn best doen om te krabben. Men, wat voelde dat ellendig zeg! :evil: