Ik weet niet zo goed waar ik dit plaatsen moet, dus maar even hier. Ik zie wel waat het heen verhuisd…
Nou, het lijkt wel een vergiet. Niet normaal zeg. :thumbdown: Er zit zo’n plasticje rubbertje bij dat zou dan de anti lek zijn. Zit gewoon een gat in waar dus -logisch- ook gewoon de drank doorheen gaat. Compleet nutteloos. :wall:
Weet iemand hoe dat werkt? Of vertel me dat dit defect is… Dure Mepal beker… Heb inmiddels een Bambino van de helft goedkoper en die doet het perfect. :thumbup: Kan dit dus niet uitstaan van die mooie beker. :twisted:
Wie weet raad?
Je moet dat linker ‘ding’ op de bovenste foto ook wel in dat gat doen hè?
Dat ‘loshangende’ linker ding bedoel ik dan…
Ik heb dezelfde beker een keer gekocht (opruimbak bij Prenatal)
en ik vind hem super !!
Anoek gebruikt niet zo vaak meer anti-lek maar als we in de auto zitten
ofzo dan doe ik hem er nog wel eens in…
Super beker als je het mij vraagt :thumbup:
@Paschal75 wrote:
Je moet dat linker ‘ding’ op de bovenste foto ook wel in dat gat doen hè?
Daarmee sluit ik 'm helemaal af. Dus dan is de beker inderdaad anti-lek. Maar ook anti-drink… Kortom, wat bedoel je? :think:
@Sis wrote:
@Paschal75 wrote:Je moet dat linker ‘ding’ op de bovenste foto ook wel in dat gat doen hè?
Daarmee sluit ik 'm helemaal af. Dus dan is de beker inderdaad anti-lek. Maar ook anti-drink… Kortom, wat bedoel je? :think:
Nou nee hoor dan is hij zeker niet anti-drink…ik doe het altijd zo en Anoek drinkt dan gewoon haar beker leeg!
Ben NU terplekke voor je naar de keuken gelopen en heb het zelf geprobeerd…komt gewoon drinken uit als je aan de beker zuigt hoor!
Als je dat tuitje er neit in doet dan ie hij zeker niet anti-lek…je kunt gewoon dat gat zien zitten !
Probeer het maar en je zult zien :mrgreen:
Zo bedoel je? Echt pot- en potdicht…
Ja !! Zo hoort het, anti-lek beker…
Drink er maar uit !! :thumbup:
Ik denk dat het door jouw bericten komt. Heb die vervloekte beker nu 3 weken en dit is voor het eerst dat het werkt. :wall: :dance: Ik snap er echt niks van. Dagen ben ik met dat ding in de weer geweest. Dopje erin, dopje eruit. Hij zat echt potdicht. Nee ik verzin het niet. Oh wat zal ik nu dom overkomen. :shifty: Maar mijn vriend heeft er mee staan stoeien, mijn moeder ook… allemaal niks he… en nu op een zonnige zondagmiddag… en het verrekte ding doet het!
Thanks!! :-*
Hahahahaha !! Nee hoor je komt zeker niet dom over…
raar dat na veel gedoe de beker het wel doet.
Ik vond het vreemd want ik vind het één van de beste bekers
die Anoek tot nu toe gehad heeft :thumbup:
Kijk, KOK is toch zoooooooo handig wat dat betreft
:oops: vandaaaaaaaaaaaaar…
kdacht al wat een gekke antilek beker… en wat een geld voor een lekkende beker… ze zouden er een gebruiksaanwijzing bij moeten geven…
of heb k die weggegooit?? hahahahhhahah :mrgreen: toch fijn KOK
:think: :think: Heb met interesse zitten lezen. Wist dat dat linkerding in het gaatje moest op de beker antilek te maken, maarrrr… Thara krijgt er echt bijna niks uit. :? (ondanks dat ze een fles binnen een paar minuten leeg heeft dus aan zuigkracht ontbreekt het haar niet)
Tot nu toe vind ik de beker dan ook knap waardeloos. Andere bekers, en zeker de “lek” tuitbekers, blijken geschikter. Misschien omdat ze daarvan al snel doorheeft dat er echt iets inzit…
Om toch mijn kleed, bank en andere huishoudelijke zaken een beetje schoon te houden hebben we maar een Av*nt Magic beker gekocht. Kijken of dit wat is… :roll:
Anders kan ik van mijn Et0s zegels vast nog wel een andere beker ophalen :mrgreen: .
Blijf gewoon stug volhouden, tot ze uit een normale beker kan drinken