menustuatieachtige pijn

Hoi meiden ik heb nu al de hele ochtend last van pijn in m’n onderbuik net alsof ik ongesteld moet worden.Kan dat iets betekenen?



Het is eigenlijk een beetje constant dus niet met tussenposes.

Ik ben niet bezorgd hoor maar wilde weten of dit het begin van meer kan zijn. :-*

Als ik mij goed kan herinneren was dat het indalen. Pff wat vergeet je dat toch weer snel…

kan idd indalingsweeen zijn…

ook kan het een blaasonsteking zijn…voelt nml anders tijdens de zwangerschap…

misschien ff de vk bellen en urine laten onderzoeken…

als dat het niet is dan kun je er vanuit gaan dat het indalingsweeen zijn

Het is al weer over :eh:



Wel gek dat je nu op ieder dingetje gaat letten waarvan je denkt dat het weleens zou kunnen beginnen.



Ik zeg ook de hele tijd dat ik eerder ga bevallen (ben 5 januarie uitgerekend), maar je zal net zien dat ik dan de 42 weken zal halen.

Ik had dit met 27 weken en toen werd ik een nacht opgenomen in het ziekenhuis omdat ze bang waren dat het weeën waren. Er is mij toen verteld dat dat ook erg menstruatie-achtig kan voelen. Wie weet is er al wat begonnen in je buikje, misschien wat voorweën?

Bij mij begon mijn bevalling met menstruatie achtige pijn.

hier had ik vanmorgen ook menstuatieklachten… k wordt dan helemaal duizelig en licht in me hoofd… dat ehb ik ook altijd als ik ongi moet worden… veel buikpijn… maar alles is weer over… alleen linksboven in me buik een irriplek! met hoesten doet die plek zeer… ook weer vreemd :oops:

@mamma van sharondenise wrote:

Het is al weer over :eh:



Wel gek dat je nu op ieder dingetje gaat letten waarvan je denkt dat het weleens zou kunnen beginnen.



Ik zeg ook de hele tijd dat ik eerder ga bevallen (ben 5 januarie uitgerekend), maar je zal net zien dat ik dan de 42 weken zal halen.






nou ik ben benuwd wanneer de kleine zich aan dient :mrgreen: ik hoop voor jou niet tot 42 weken hoor :-*

maar die ongie krampen en gevoel dat heb ik ook regelmatig , ik denk niet dat het is van dat de bevalling gaat beginnen maar eerder dat de banden zich weer uitrekken dat de kleine een groeispurtje gemaakt heeft :think:

bij mij begon de bevalling om 11 uur verloor ik de slijmprob en om 12 uur kwamen de weeen en toen bleven ze aanhouden , dus ik ben steeds aan het kijken of er niet al wat van die slijmprob te zien is hihih , maar elke bevalling gaat anders dus ik zie wel :mrgreen:

Nou volgens mij had het toch te maken met indalen want m’n buik zit ineens een stuk lager en daarbij heb ik meteen veel meer last van m’n onderrug gekregen :frowning: .



En ik hoop dat ik ook niet tot 42 moet blijven lopen maar ach vanaf vandaag is het nog uiterlijk 6 weken voordat ik eindelijk m’n kindje mag vasthouden :dance:

@mamma van sharondenise wrote:

vanaf vandaag is het nog uiterlijk 6 weken voordat ik eindelijk m’n kindje mag vasthouden :dance:




Oh, dat is een fijne instelling! Ik doe met je mee :mrgreen:.

@mamma van sharondenise wrote:

Hoi meiden ik heb nu al de hele ochtend last van pijn in m’n onderbuik net alsof ik ongesteld moet worden.Kan dat iets betekenen?



Het is eigenlijk een beetje constant dus niet met tussenposes.

Ik ben niet bezorgd hoor maar wilde weten of dit het begin van meer kan zijn. :-*




hey meid,



ik had precies het zelfde alleen dan met 11 dagen overtijd, was net of ik ongi moest worden, snachts begonnen mijn weeen.

dus wie weet.