vind het zo’n stomme reclame!
hij begint zo leuk, lief, romantisch, maar op het moment dat zij de fles opent vind ik het gewoon een stomme reclame.
En eht ergste is ook nog dat die enorm vaak op tv te zien is…
sorry, moest mijn frustratie even delen
whahaha… ik vind hem juist hillarisch… vooral de papegaai…
Zelfs manlief vond het uitermate grappig.
Het is zo unbelieveable over the top dat het juist weer grappig word.
zo zie je maar, smaken verschillen :lol:
ik vind hetm ook helemaal SUPER
Ik vind die van bel je schor zo vreselijk… :shifty:
hier vindt zoonlief (2 1/2) die Mentos-reclame helemaal geweldig! En hij doet 'm dus ook na :mrgreen: 1e wat ie 's ochtends doet als ie beneden komt en de tv ziet is wwwaaahhhhhhh zeggen :mrgreen:
Maar 't is wel een vreselijk irritante reclame. Hoewel: die van bel-je-schor slaat (bijna) alles
Ohh vind hem juist geweldig
Ik iriteer me ook zo aan die bel-je-schor reclames bleggg :wall:
@romata wrote:
Ohh vind hem juist geweldig
Ik iriteer me ook zo aan die bel-je-schor reclames bleggg :wall:
Pfff hier ook! Als ik de afstandbediening vlak bij heb gaat t geluid gelijk uit :silenced:
Vind hem ook helemaal leuk!!! Juist omdat je het in eerste instantie niet verwacht. Helemaal :thumbup:
hoewel ik best van een verrassende wening hou in een reclame… vind ik deze gewoon mega irritant.
Maar dat had ik ook al bij die eerdere mentosreclames en er ‘frisse lucht’ in een fles werd geblazen… vind het gewoon een suffe reclamecampagne.
Haha ja dat stukkie met die papegaai :lol: :inlove:
@mamaMarije wrote:
hoewel ik best van een verrassende wening hou in een reclame… vind ik deze gewoon mega irritant.
Maar dat had ik ook al bij die eerdere mentosreclames en er ‘frisse lucht’ in een fles werd geblazen… vind het gewoon een suffe reclamecampagne.
over die reclame heb ik het ook… over die frisse lucht reclame, en op het moment dat zij die fles opent, er zo’n extreem frisse lucht :roll: in haar gezicht geblazen wordt
@Cell wrote:
whahaha… ik vind hem juist hillarisch… vooral de papegaai…
Zelfs manlief vond het uitermate grappig.
Het is zo unbelieveable over the top dat het juist weer grappig word.
zo zie je maar, smaken verschillen :lol:
zou mijn reactie kunnen zijn ! Ik vind hem geweldig !
@knipoogje1983 wrote:
@mamaMarije wrote:hoewel ik best van een verrassende wening hou in een reclame… vind ik deze gewoon mega irritant.
over die reclame heb ik het ook… over die frisse lucht reclame, en op het moment dat zij die fles opent, er zo’n extreem frisse lucht :roll: in haar gezicht geblazen wordt
ja maar daar waren al voorlopers van he.
Ook van mentos… met zo’n stalletje op straat dat blijkbaar flesjes frisse lucht verkocht :eh: . Komt er een mooie dame in de ogen van de verkoper, flesjes op, dus snel kauwen en nieuwe vullen… neemt die meid het aan en geeft die fles vervolgens aan haar ‘big momma’ die de frisse lucht over d’r boezem uitspreid :think: .
Echt wie deze campagne bedacht heeft… wordt nu wat mij betreft gedegradeerd tot de afdeling maandverband, daar vallen slechte reclames toch niet op, die zijn op voorhand al stom

@mamaMarije wrote:
@knipoogje1983 wrote:@mamaMarije wrote:hoewel ik best van een verrassende wening hou in een reclame… vind ik deze gewoon mega irritant.
ja maar daar waren al voorlopers van he.
Ook van mentos… met zo’n stalletje op straat dat blijkbaar flesjes frisse lucht verkocht :eh: . Komt er een mooie dame in de ogen van de verkoper, flesjes op, dus snel kauwen en nieuwe vullen… neemt die meid het aan en geeft die fles vervolgens aan haar ‘big momma’ die de frisse lucht over d’r boezem uitspreid :think: .
Echt wie deze campagne bedacht heeft… wordt nu wat mij betreft gedegradeerd tot de afdeling maandverband, daar vallen slechte reclames toch niet op, die zijn op voorhand al stom.
ah zo weinig tv kijk ik dus, dat dit de eerste mentos reclame is die ik zie
Die reclame van dat stalletje vond ik ook stom, maar deze echt wel grappig.
Oké, als je hem 10 keer hebt gezien is de lol er wel van af.
Maar de eerste keer, hoor je eerst zo’n zoetsappig liedje, je ziet het gewoon niet aankomen en ja, toen lag ik dus we dubbel.
Bel je schor is ook stom ja.
Vond René Froger nog wel leuk, maar al die rochelende mensen nu. Laat maar.
Hebben jullie ooit die stem gehoord uit de Bailey’s reclame?
Die is pas erg.
‘Laten we dat gezellig weer doen’. Dat geluid, vreselijk gewoon.
Die van Coca-Cola met die sneeuwbol is er weer, die is ook leuk.
Ik heb dubbel gelegen om die menthos-reclame. :lol: Die van bel-je-schor is al bijna een reden om geen telefoonabonnement te nemen bij simpel.