menstruatieklachten zucht

echt hoor ik snap het niet… maar iedere keer de week nadat ikongesteld ben geweest heb ik een dag oorpijn…

ik bedoel das toch helemaal niet logisch??? ik snap het verband niet en ik weet zeker dat het er is want dit is nou al 6 maanden zo… wordt wat teveel voor toeval…

buikpijn hoofdpijn vooraf, kan ik allemaal verklaren prima…

maar oorpijn achteraf??

Raar!?!?!?!? Ha bellen? :hug: :hug:

:shock: :eh: :think:

raar hoor, maar vooral vervelend

en idd al 6 mnd na menstruati oorpijn is te toevallig om er geen verband in te zien.

zie de logica ook niet echt, vreemd hoor.

Hmmmm dat vind ik best gek. Misschien inderdaad de HA bellen? Want ik kan ongesteld zijn en oorpijn niet met elkaar rijmen…

Heb je er vandaag last van meis?

t doet niet heel zeer ofzo hoor… druk op de oren heb ik dan… maar omdat het nu iedere keer die week nadat ik ongesteld ben geweest is…

ben ook al eens bij de huisarts geweest maar niets te zien…



tis ook maar een paar uur of een dag hooguit…



ook zo stom als ik in de week dat ikongesteld ben niet iets meer eet dan normaal op de tweede of derde dag dan klap ik als een pudding in elkaar…



vind het gewoon apart hoe zoiets zoveel invloed kan hebben op je hele lijf,

en dan mannen soms maar klagen dat ze zich wel iedere dag moeten scheren :roll: moet ik ook eigenlijk en dan de rest erbij…



ben verder niet zielig ermee hoor… maar was wel benieuwd of er meer waren die zoiets hadden…ik geloof het niet dus hahahaha

Misschien is het een soort van vorm van hoofdpijn…(clusterhoofdpijn in je ook :? kweetnie of dat kan hoor). Maar hoofdpijn kan natuurlijk wel te maken hebben met hormonen. Misschien zo iets. Maar ja ik ben natuurlijk geen dokter :mrgreen: Hihi, is misschien maar goed ook!!!

of je bloeddruk eens laten opmeten? dat kan ook een druk op je oren geven…

allemaal al gebeurd… bloeddruk is laag ( alijd hoor)

t maakt me verder niet zoveel uit vind het alleen apart hahaha



tis nu ook alweer over, duurt nooit echt lang