menstruatie

mijn menstruatie is al maanden een zooitje, met pil, elke 2 weken flink bloeden, zonder pil helemaal niets, of wat bruinige afscheiding (wel andere voorbehoedsmiddelen gebruikt hoor :wink: )…en nu weer aan de pil, is het weer raak buikpijn en flink bloeden, pfff ik vind het zo vervelend, maar om er nu mee naar de dokter te gaan, vind ik ook zo wat???

ik zou toch wel even langs de dokter gaan, misschien kan hij je een andere pil aanbieden :?

verder heb ik er geen ervaring mee.

Wel gaan zou ik zeggen!

Heb je er een aanwijzing voor waarom je cyclus opeens zo verandert?

Wie weet een andere pil…

Ik kreeg primolut toen mn cyclus na curettage een zooitje was, heeft heel goed geholpen :thumbup: Dus wie weet is het makkelijk te verhelpen



:-*

Ik ben voor de overgang eerlijk gezegd, slaat misschien nergens op maar goed. Ik ga iig wel even bij de dokter langs deze week…

Persoonlijk zou ik ook ff de huisarts bellen want dit is toch ook niets…



Hier ook een veranderde cyclus hoor!

Voor de zwangerschap had ik een zware pil (die nu niet meer mag omdat hij in een risico groep valt ofzo) en was toen iedere stopweek ongesteld. Na de zwangerschap begonnen met een hele lichte pil (microgenon 20) en eerst last van doorbraakjes en daarna sloeg ik spontaan een menstruatie over. Dat is nu zo gebleven. De ene keer wel ongesteld de andere keer niet. Heel vaag!! Snap er ook weinig meer van…

Meis de overgang zal het ws niet zijn hoor! En zijn wel 1001 ‘oorzaken’ mogelijk. Misschien is je hormoonhuishouding een beetje Harrie-door-de-warrie. Geen goeie eisprong oid waardoor er geen goeie doorbraakbloeding komt. Je huisarts kan je daarop al testen als het goed is en anders zou ik zeker een doorverwijzing vragen naar een gyn. Er bestaan zoveel meer anticonceptiemiddelen dan alleen de pil. Wie weet past de pil wel helemaal niet bij je, zoals bij meer vrouwen.

Vragen staat vrij en je weet het onzekerheid is echt niet fijn… :-*

:-* dank je ik ga morgen bellen… :thumbup:

:thumbup: Het is jouw lijf en je bent er al zo zuinig op, en je mag gerust ook aan jezelf eens denken hoor. Dit is iets wat je voor jezelf mag (en wat mij betreft maar ik ben streng 8) moet) doen.

Ik ken onregelmatigheid en gedoe met cyclus etc niet maar ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk gaar van kunt worden.

de huisarts was er niet…

morgen weer proberen…

Verdikkie…morgen niet vergeten! :thumbup: