Menstruatie wel of niet?

Afgelopen donderdag begon ik wat bloed te verliezen. Eerst wat roze en daarna gewoon helder bloed. Het begin van een menstruatie zou je zeggen.

Maar eigenlijk was het bloed verlies binnen een dag al weer voorbij en heb ik in die ene dag maar 1 tampon nodig gehad.



Is dit normaal de eerste keer na de bevalling? Ik geef overigens nog bv.

Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dit met de oudste ook zo heb gehad.



Zou dit overigens ook kunnen betekenen dat ik nu wel weer een eisprong heb/krijg?

Hoi!

Ik heb een paar maanden steeds alleen wat roze gehad (geef ook nog BV) Ik heb nu 2x weer een echte menstruatie gehad, een maand nadat ik met bijvoeding ben begonnen en hij een stuk minder drinkt.

Dus ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft, alleen kan het dus best nog een paar maanden duren voor het doorzet.



Ik heb een maand of 4 dus alleen dat roze gehad en de eerste menstruatie was echt heel erg, ik verloor meer bloed dan na de bevalling en kon ieder half uur verschonen en was dan vaak al te laat :shifty:

Ik ben pas ook weer voor het eerst ongezteld geworen (helaas) en het was ook minder als normaal.

Dat was dan wel weer fijn :slight_smile:

Dit had ik laatst ook, snapte er niks van. Maar denk dat het komt doordat ik ook nog bv geef.

Dat had ik ook bij beide kids zo’n 9 maanden na de bevalling (gaf toen bij beiden ook nog bv). Blijkbaar wordt ook zo’n eerste menstruatie daar nog wat door onderdrukt oid?

ik ben 1x ongesteld geweest al na 3 maanden was echt een week lang veel bloed

en dat was eind Dec daarna niet meer ongesteld geworden :think:

heb zelfs nog gedacht weer zwanger te zijn maar gelukkig maar 1 streep



ik vind wel best zo :wink:

Nou ja, dan zal het wel normaal zijn :wink:

We wachten gewoon af wanneer het weer een ouderwetse menstruatie is (eigenlijk liever niet…'t is zo smerig :sick: :wink: )

@bianca&? wrote:

ik ben 1x ongesteld geweest al na 3 maanden was echt een week lang veel bloed

en dat was eind Dec daarna niet meer ongesteld geworden :think:

heb zelfs nog gedacht weer zwanger te zijn maar gelukkig maar 1 streep



ik vind wel best zo :wink:
hier ook! alleen was manoël 4 maand![/u]