Hallo,
Sinds begin december ben ik gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden. Nu was mn cyclus na de pil als volgt: 35, 31, 27
14 maart is mn nieuwe cyclus begonnen dus zou nu ongeveer mn eisprong hebben of gehad hebben (zit nu op dag17), maar nu ontdekte ik dinsdag ineens wat bruine afscheiding, werd steeds meer en gister is het overgegaan in echt rood bloed…Het is niet zoveel als tijdens mn menstruatie maar toch best veel…wat kan dit zijn? Een ovulatiebloeding? Of gewoon hele vroege menstruatie? Ik weet het niet meer wat ik er van moet denken :?
Volgens mij is het een vroege menstruatiebloeding… Helaas zijn er meerdere meiden die zoiets hebben gehad.
Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad. Dacht dat ik een normale ongi had gehad en toen ging ik 12 dagen later weer bloeden (dus middenin mijn cyclus). Op dat moment een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Dus ik was eigenlijk al bijna 6 weken zwanger, maar had dus voor de 2e keer vrij veel bloedverlies. Ik voelde zelf dus dat het niet goed zat. En inderdaad, ik bleef bloeden en een week later bevestigde de gyn dat mijn baarmoeder schoon was. Dus wel hormonen aangemaakt, maar niet echt goed ingenesteld geweest.
Dit kan dus ook een verklaring zijn.