menstruatie na verwijdering poliep

Zucht … ik weet het niet meer, wat vinden jullie hiervan?? Is weer lekker vaag deze maand……



Zondag – veeg bloedverlies, beetje bruin in maandverband

Maandag – urine blijft helder, beetje bruin in maandverband, helder rood (beetje) bij afvegen

Dinsdag – urine blijft helder, beetje bruin in maandverband, 1 grote stolsel verloren, beetje helder rood bij afvegen

Woensdag - urine blijft helder, beetje bruin in maandverband, beetje helder rood bij afvegen paar kleine stolsels/weefsels verloren

Donderdag – urine blijft helder, beetje bruin (1 drup ) in maandverband, helder rood bij afvegen (beetje) paar kleine stolsels/weefsel verloren.



Volgens assistent (ha) kan dit nog komen door verwijdering baarmoeder, aangezien er toen toch een wond ontstaan is. Maar naar mijn idee is die wond allang genezen, heb nadien 3 tot 4 dagen wat bloed verloren, was snel klaar.

Zucht, dit lijkt me niet een gewone ongi… wat zouden jullie doen? Echo aanvragen?? (testen zijn negatief).

Je bent onder narcose geweest, neem ik aan? Dit kan ook invloed hebben op je cyclus.

nee geen narcose, helemaal geen verdoving…

Hmmm… volgens mij moet je dit zien als ongesteldheid… Helaas is dit maandelijkse praktijk voor mij :frowning: Lekker onduidelijk…

maar wat is dan dag 1? Verlies echt amper wat, normaal veel meer…

oh dat is lastig zeg, vooral de onduidelijkheid is niet fijn…

toen ik met de pil stopte heb ik aan de huisarts gevraagd wat ik kan tellen als dag 1 en zij zei dat de eerste dag is als je echt bloedverlies hebt. Dus niet bruin of alleen bij afvegen iets. Misschien goed om eens met je huisarts of gynaecoloog te bespreken wat zij zeggen over tellen van dag 1?

Je zou het ook deze maand nog even aan kunnen kijken omdat de poliep nog niet zo heel lang geleden is weggehaald en dan kan je lichaam misschien wat in de war kan zijn qua reageren… Succes en hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou.

wel lekker duidelijk zo :roll: :thumbdown:

ik zou dinsdag nemen als dag 1 en dan zien wat het eind van de maand zegt.

Hopelijk geen ongi maar een roze wolk :pray: :-*

Hè verdorie, ik had gehoopt op in ieder geval een duidelijk begin voor je na het verwijderen van de poliep. Het kan zijn dat de wond weer wat opengerekt is doordat je ongi eraan komt :think: De baarmoeder gaat dan werken en de wond daardoor misschien ook?



Ik heb na de geboorte van Jans 5 dagen gevloeid en daarna nog maar 1 enkele druppel. Ineens weer flink met stolsels etc. Dat komt volgens de vk door de werking van de bm. Kan me dus voorstellen dat dit bij jou ook zo is. Zeker gezien er stolsel (die zich waarschijnlijk aan de wond hadden gehecht) loskomen.



:hug: :-*

vanmiddag is het losgebarsten, tel deze dag dus als dag 1. we gaan maar weer richting 10 dagen (of langer) ongi…