menstruatie na keizersnede

klopt het dat de menstruatie na een keizersnede zo ongelooflijk veel pijnlijker is dan ervoor?



vroeger had ik alleen last van mijn menstruatie als ik de pil slikte een beetje buikpijn maar niet zo erg om paracetamol te slikken



maar nu zonder pil moet ik gewoon paracetamol slikken omdat het heel pijnlijk is en dan ook continu pijn in m’n buik

Had ik ook ja. Drie dagen buikpijnen om minimaal paracetamol bij te slikken. Uit wanhoop aan de pil, nu is het over. Nooit aan gedacht dat het door de ks zou kunnen komen.

ja ik zou niet weten waardoor anders eigenlijk

vroeger nooit pijn (alleen met de pil)

na de bevalling van Luna nergens last van gehad

en nu zoveel pijn

maar goed dat is dus wel “normaal” zoveel pijn?

@Angel & Luna wrote:

maar goed dat is dus wel “normaal” zoveel pijn?


Dat weet ik niet, maar ik vond het niet normaal. Ik lag 2 dagen op bed van de pijn, elke keer weer. Dat was ik natuurlijk snel zat. Ik heb nog niet weer geprobeerd om het zonder pil te doen, beetje gemakzucht denk ik.

dan ga ik de gyn eens bellen morgen

ik wou niet aan de pil omdat ik daar zoveel last van had (ook qua humeur :shifty: ) maar op deze pijn zit ik ook niet te wachten

Ja kijk, ik ben natuurlijk ook maar 1 he, misschien komen er nog antwoorden van andere meiden met (of hopelijk voor hen zonder) hetzelfde)



Sterkte in ieder geval want het is niet leuk. :-*

Hier 2 keizersnedes en de menstruatie is niet pijnlijker. Ik vind het dus niet normaal.

Hier ook een keizersnee en niet pijnlijker…eigenlijk zelfs wat minder pijnlijk…

hier ook ks 2x zelfs afgelopen keer was mijn ongie ook verschrikkriljk pijnlijk de keren daarvoor niet en na Daan :**: ook niet

Als het nu elke x zo blijft moet ik aan de bel trekken

Ik heb er juist veel minder last van dan voor mijn zwangerschap en keizersnee. Tis wel een zwaardere menstruatie (lees meer bloedverlies) Wel heb ik de eerste keren na de bevalling geen tampon in kunnen brengen. Dat was echt te pijnlijk.

Hier ook niet pijnlijker. Heb bij beide kids een ks gehad.

Dus zou zeker even aan de bel trekken.



Even off-topic.

Hoe is het met jouw gal/maag?

ik heb de 1e dagen echt continu pijn

daarna alleen als ik beweeg :wink:



afgelopen nacht om 4 uur eruit gegaan om een paracetamol te slikken zoveel pijn :thumbdown:







met m’n gal gaat het “goed”

zolang ik “veilig” eten eet heb ik nergens last van

pas geleden dacht ik lekker vis quisine (ofzo?) alleen was vernieuwd recept :wall: eigenlijk had ik toen moeten denken NIET DOEN!!! maar nee ik dacht ach zal wel ongeveer hetzelfde zijn :doh:

sja en toen had ik dus 's nachts problemen

maar over het algemeen is het nu ken ik niet eet ik niet of heb ik zo lang niet gegeten dus eet ik niet dus lekker beperkt menu

ik ga nu eerst die mexicaanse griep even afwachten en als dat allemaal meevalt ga ik een afspraak maken voor een operatie

Ik heb er helemaal geen last van gehad, wel had ik binnen no time galstenen, die later verwijderd zijn (ongeveer toen Anne een maand of 6 was).

die galstenen heb ik al zo’n 3 jaar last van :wink: maar voor ze het hadden erkend was ik alweer 2 jaar verder :?

ik heb 1 september een afspraak in het ziekenhuis (nu alleen nog een verwijsbrief bij de ha vragen )

Ik kan niet zien van wanneer deze berichten zijn dus weet niet of hier nog geantwoord wordt… Ik heb 3kzs gehad en heb baarmoederkrampen tijdens m’n menstruatie. Terwijl ik voorheen nergens last van had. Ben dus wel benieuwd naar de uitslag en moet zelf misschien ook een keer de huisarts bellen