vorige maand een curretage gehad na 12 week zwangerschap, we moesten een maand wachten (niet gedaan) nu dus mijn eerste menstruatie weer maar het gekke is ik heb alleem bruinverlies, en 2 drupjes helderrood bloed. Voor de zekerheid toch een test gedaan niet zwanger… Is dit normaal zoweinig bloed verlies na curretage??
of zal ik stiekum toch zwanger zijn.
Vreemd hoor, weet iemand hier meer van na curretga de menstruatie was bij jullie normaal of ook afwijkend.
het kan zijn dat je niet veel bloed. Ik zou zeggen wacht een weekje af en doe nog een testje. als het nog steeds nega is dan zou ik gewoon het bloedverlies tellen als een mesntruatie en verder gaan. het kan dat je cyclus wat tijd nodig heeft om terug in regelmaat te komen.
veel sterkte met je verlies :hug: en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. maar hou er rekenig mee dat na een mk je lichaam ook terug tot rust moet komen :hug:
Hi nadje, ik heb 8 wk geleden een curretage gehad en nog helemaal geen bloedverlies :wall: Ik kan je dus geen tips geven, maar snap je onzekerheid maar al te goed :hug:
hier ook na 12 weken een curretage maar mijn volgende menstruatie begon heel rustig maar toen ie doorzette… :shock: dus t kan zijn dat jouw hormoonhuishouding nog niet op orde is, zou t nog even afwachten.
sterkte trouwens met t verlies… :hug: