3 weken geleden heb ik mijn eerste menstruatie gehad sinds mijn bevalling. Net voor mijn menstruatie kreeg ik last van vastzittend slijm, loopneus, algeheel grieperig gevoel. Kortom, niet fijn. Maar dat grieperige gevoel en de andere klachten zijn er nog steeds. Ik voel aan mijn lichaam dat het zich weer klaar aan het maken is voor wederom een menstruatie.
Na mijn eerste bevalling heb ik dit ook gehad en heeft dit bijna een jaar aangehouden. De huisarts heeft toen meerdere keren mijn bloed laten onderzoeken en een allergietest gedaan. Daar is toen (buiten B12 tekort) niets uitgekomen.
Ik vermoed zelf dat het komt door een schommeling in de hormonen. Ik voel me echt al weken een vaatdoek en wil er vanaf. Ik hoop niet dat het weer bijna 1 jaar aanhoudt.
wat vervelend zeg… :hug: zijn de klachten niet aan b12 tekort te wijten? of is het weiten? weet het ff niet
Dat kan bijna niet, want ik krijg minimaal 1 keer per 4 weken een shotje
Hoort dat dan niet een beetje bij het ontzwangeren??
Ik heb me ook zeker een jaar na de bevalling niet helemaal top gevoelt.
Sterkte!! :-*
Heb je niet gewoon een virus te pakken? Een verkoudheidsvirus kan wel 4 tot 6 weken duren.
Als dat zo is Sassie, dan ben ik er over 2 weken vanaf :mrgreen:
Ik vermoed echter van niet, want na de bevalling van mijn zoon heb ik me ook zo gevoeld.
Cees een zwangerschap vraagt MEER Vit B12 van je lijf dan je standaard hormonale staat. Kan het zijn dat je mss beter een korte tijd op eens per 3 weken prikken kunt overgaan? :think: Het is het overleggen waard toch? Als je je er beter bij voelt lijkt me dat het die extra spuit waard is toch? :thumbup:
@cees77 wrote:
Als dat zo is Sassie, dan ben ik er over 2 weken vanaf :mrgreen:
Ik vermoed echter van niet, want na de bevalling van mijn zoon heb ik me ook zo gevoeld.
Na een bevalling heb je een lagere weerstaand, waardoor je sneller vatbaar bent voor virussen. Je bent beide keren in het najaar/winter bevallen, dus de periode van griepen en virussen.
Volgens mij krijg je door een aankomende menstruatie geen loopneus e.d., maar heeft dit vooral met je weerstand te maken, dat je hierdoor meer vatbaar voor een virus bent.
Ja, dat zei mijn moeder ook al :roll: Maar daar kan ik zo weinig mee :shifty:
Ben vandaag toch maar naar een vervangende huisarts gegaan. En inderdaad… een luchtweginfectie. Dus hopelijk gaat het na de ab-kuur een stuk beter over een paar dagen
En ik heb ook gebeld voor B12, maar de huisarts is er deze week niet en de vervanger doet het niet :wall: