Vandaag bij de vk. hebben we eea besproken, waaronder het ‘stel dat’ verhaal over bevallen in het ziekenhuis.
De vk. vertelde dat we op dit moment keuze hebben uit het ziekenhuis in Gouda of Woerden… (omdat ik niet medisch ben denk?)
Zelf ben ik nog nooit in deze ziekenhuizen geweest, maar wil wel graag weten waar ik ‘het best’ terecht kom als het nodig is… ( :oops: :oops: :oops: )
Dus: wat zijn jullie ervaringen met deze ziekenhuizen???
Alvast bedankt!!!
het Hofpoort in woerden is een erg goed ziekenhuis.
gouda ken ik niet
Nu vraag ik mij af waar jij dan woont, beetje in de buurt denk ik :think:
Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar wel vanuit mijn werk. Wij sturen regelmatig mensen door naar Zuwe Hofpoort (Woerden) en de huisarts waarmee ik werk is daar goed tevreden over.
sassie: ik stuur je pb;)
Hoi,
Ik ben 3x in het Zuwe Hofpoort bevallen, 1x poliklinisch en 2x met medische indicatie.
Is ons perfekt bevallen, mooie kraamsuite en als je een nachtje zou moeten blijven is
er zelfs een bedbank die zie uitklappen zodat de (aanstaande) vader gewoon in de buurt kan blijven.
Gouda heb ik zelf geen ervaring mee. Wel pas op kraamvisite geweest bij een vriendin die daar
in een kraamsuite lag, maar het is daar allemaal wat gedateerder laat maar zeggen.
Maar in het Zuwe Hofpoort hebben ze informatie-avonden en in het Groene Hart vast ook wel.
Zou dus gewoon zelf is sfeer gaan proeven om een gevoel te krijgen en een keuze te kunnen maken.
Conny
Ik ben in het GHZ (Jozeflokatie) bevallen. Ik was die nacht de enige die beviel en kreeg toen de grootste kraamsuite. Overigens stond er ook een bedbank voor de (as.) vader. Ik ben heel tevreden over het GHZ. Een paar dagen later moest mijn baby worden opgenomen vanwege geelzucht en mocht ik er ook blijven slapen. Hier ben ik ook heel tevreden over.
In het GZH hebben ze ook informatie-avonden, maar dan moet je ff op hun site kijken.
GHZ bevallen.
Prima daar.
Bedankt voor jullie antwoorden!!
Rainbow: dat is wel een goed idee, ik ga meteen even op hun site kijken!
hier in woerden bevallen ik vondt het erg goed!
Mijn zus en 2 collega,s zijn in woerden bevallen. Die waren allemaal zeer tevreden. Ze hebben mooie kraamkamers en het personeel schijnt heel professioneel te zijn.
Ik zelf ben 3 keer in leiderdorp bevallen (3 x ks) en daar hebben ze sinds 2008 hetzelfde systeem als in Woerden. Ik moet zeggen dat dat echt heel prettig was. Zeker in vergelijking met de eerste 2 keer.
Heb geen ervaring met beide z’huizen, maar hebben ze geen informatiebijeenkomsten? Dan kun je er zelf de sfeer proeven, je eigen gevoel is in dit soort dingen toch heel belangrijk. Succes.
2x medische ervaring Josef ziekenhuis gouda, meer info mag je me pb’en :-* :-*