mensen met ervaring met apothekerstest ????????

ben al bijna drie jaar niet meer aan de pil en jongste is bijna twee

regelmatige cyclus van 27 of 28 dagen

zit nu op dag 30 en heb vanmorgen neg getest met apothekerstest

hebben mensen ervaring met deze test want bij mijn andere twee kids had ik bij dag 30 wel een positieve test alleen dat was een ander merk test

is deze test niet zo gevoelig???

(kan ook gewoon niet zwanger zijn maar is wel raar ineens overtijd te zijn na zo lang een regelmatige cyclus)

Tja een lichaam blijft een vreemd iets ten eerste…

Dit komt doordat je cycles snel uit evenwicht is bijv door stress drukte ziekte koorts… kleine dingetjes die grote gevolgen kunnen hebben en je menstruatie kunnen doen uitblijven.

Maar wb de test van apotheek , ik zelf geen ervaring, mijn zus heeft de test van apotheek gedaan en bleek zwanger was wel ook na 3 dgn overijd meen ik

ik heb ook meerdere testen van de apotheek gedaan en die werkten prima.

De vorige keer was ik net een paar weken zwanger toen we op vakantie gingen, en ik wilde vlak voor vertrekken nog effe testen, voor de zekerheid… (Nja, heeft uiteindelijk niet zoveel uitgehaald, maar goed :vlinder: ). Testje bij de apotheek gehaald, en die deed gewoon zijn werk.

Ik testte met deze testen precies 14 dagen na eisprong licht positief en nog 2 dagen later dik positief. Dus bij mij werkte het prima! Succes!

Ik had goedkope testen van matcare, en testte op de vermoedelijke dag van menstuatie (omdat ik 2 weken eerder een eisprong had meegemaakt toevallig) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief. Echt bijna niet te zien. Pas toen ik de test open had getrokken :roll: zag ik iets heeel lichts. En 2 dagen later was het een dikke streep! :dance:

dames bedankt voor de reacties :thumbup:

ben vandaag ongesteld geworden dus de test deed gewoon zijn werk :roll: was alleen zo raar om zooooo lang al regelmatig te zijn en nu ineens drie dagen overtijd :eh:

he shit voor je zeg…op naar de volgende poging dus.