menopur

Zijn er mensen die menopur moeten gebruiken

en die geen terugbetaling krijgen?

ik moet overschakelen op andere medicatie

Hoi Hoopvol,

Dus je moet vanaf nu overstappen op Menopur, maar krijgt dat niet vergoed? Ik weet niet per wanneer je dat moet gaan gebruiken? Maar ik heb hier toevallig nog twee dozen Menopur staan (5 ampullen poeder + 5 ampullen vloeistof+ injectietoebehoren per doos, in totaal dus 10 van alles) Ik heb ze over en gebruik ze niet meer. Alleen mag je ze qua houdbaarheidsdatum niet meer na november '07 gebruiken, maar dat kan misschien nog net. Ik hoef er niks voor, want anders moet ik ze weggooien.

Als je belangstelling hebt, dan graag even bericht! Dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op.

Groetjes,

Jippie

[je zou er mij enorm mee helpen

kan je me aub mailen

hoopvolwachten@hotmail.com

quote=“Jippie”]Hoi Hoopvol,

Dus je moet vanaf nu overstappen op Menopur, maar krijgt dat niet vergoed? Ik weet niet per wanneer je dat moet gaan gebruiken? Maar ik heb hier toevallig nog twee dozen Menopur staan (5 ampullen poeder + 5 ampullen vloeistof+ injectietoebehoren per doos, in totaal dus 10 van alles) Ik heb ze over en gebruik ze niet meer. Alleen mag je ze qua houdbaarheidsdatum niet meer na november '07 gebruiken, maar dat kan misschien nog net. Ik hoef er niks voor, want anders moet ik ze weggooien.

Als je belangstelling hebt, dan graag even bericht! Dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op.

Groetjes,

Jippie[/quote]

Hoi Hoopvol,

Ik heb je een mailtje gestuurd!

Dus als ik jou was zou ik het emailadres weer even van het forum verwijderen, je weet maar nooit… :wink:

Groetjes,

Jippie

Hai,

Ik las net toevallig op de site van freya (onder kopje ‘nieuws’) dat de menopur per 1 oktober 2007 volledig vergoed wordt.

Suc6.

Gr.

ineke