MENING? moederfiets-probleem Up pag.2

@mamy wrote:



Dan heb ik een tip voor je , bel gazelle!

Die hebben wij gisteren ook gebeld om hunh mening in dezen te horen en die waren hoogst verontwaardigd, dit mág niet gebeuren.



Maar ja aangezien ik zelf geen gazelle heb konden ze behalve die uitspraak niets voor me doen.

als je belt weet ik zeker dat ze je verder zullen helpen!


ik heb ze gemaild.. ze zeggen: ja vervelend voor je.. moet maar naar de fietsenmaker en laten maken.. Ja duh :wink: Ik had het gewoon niet zo snel verwacht bij een gazelle fiets..

tja enige wat ik dacht wat is ander ook het nut van een dubbele standaard en het stuurslot

dat is toch juist ervoor dat je fiets op de standaard staat en da je stuur dan ook niet dubbel kan klappen als je kind in zitje zit te wiebelen



nou ja hier dus ook een ja gestemd ook een mama fiets en die kleine van mij rent gewoon weg dus tja kan de fiets moeilijk tegen me heup zetten



verder vind ik t op sommige plekken wel veiliger om mijn fiets met kind ergens tegen aan te zetten omdat de standaard op de hollandese wegen niet altijd even stabiel is

Tja ik heb geen moederfiets maar een omafiets en had hem nooit op de standaard met kinderen erop sjouwen. Dat was een van de weinige momenten dat ik erg blij was gezegend te zijn met forse heupen want ik kon mijn fiets daar tegenaan houden en toch twee ukken er op wurmen.



Maar het lijkt mij dat een standaard op een moederfiets geschikt moet zijn om twee kindjes er op te zetten en dan dus een kind moet kunnen houden. wat zou anders het voordeel zijn van deze fiets en deze standaard?



Groetjes van Marloes

@Vicky wrote:

Maar een moederfiets is ook nog eens een stuk zwaarder dan een gewone fiets… Ik denk dat ik dat niet eens red, hem met mijn heupen tegenhouden om er twee kids op te zetten. :think:
Dan heb jij denk smallere heupen dan ik heb. Die van mij houden een vrachtwagen nog tegen volgens mij.