Ik zou graag willen dat Jazz 2 uurtje meer sliep snachts. Nu hoorde ik van iemand dat je dan 1 schepje forte erdoor heen moest doen, ( en dan gewoon 4 hypo)want dat blijft langer in het maagje…
Ik gebruik hypoallergeen voor hem. Niet omdat hij allergien heeft, maar om het te voorkomen…
Heeft iemand daar ervaring mee?
De darmpjes van je baby moeten nog aan de voeding wennen die hij krijgt dan kun je beter niet gaan mengen.
Sowieso is het geen garantie dat je knulletje doorslaapt.
Bovendien is hij nog maar héél jong en je wil dat hij nu al langer slaapt?
Nope, de eerste weken zijn tropenweken meis
Daar komt bij dat de forte het effect van de allergene voeding teniet zou doen.
Dat vond ik dus ook Mel, alleen er werd tegen me gezegt dat hij nu wel eens zo moeten doorslapen… Daarbij zou moeders het niet erg vinden… Hoewel ik het niet erg vind me bed uit te moeten, want vind het een heerlijk momentje voor ons twee…
Alleen ik wilde het niet zomaar aannemen, vandaar dat ik het eerst hier neer zet…
En wat joseetje zegt dat zei ik ook en zij zei dat het geen kwaad kon,omdat het maar 1 schepje bij 1 voeding was
Wordt gek van alles en iedereen om mee heen :?
Wat José zegt klopt… Ik geef jayden ook hypoallergeen en precies om die reden heb ik met nutrix gewacht tot hij zes maanden was.
En doorslapen… als hij 3 vd 7 nachten doorslaapt hier is t veel, met of zonder nutrix het maakt helemaal niets uit. Sinds hij nutrix krijgt heeft hij ook veel meer moeite met inslapen, dus ik denk dat we er volledig mee stoppen.
Maar dus niet mengen, ook niet met forte…
Als Jazz er aan toe is gaat hij wel doorslapen meis :-* Ik duim voor je dat het snel zo ver is :-*
@Daantjuh wrote:
Dat vond ik dus ook Mel, alleen er werd tegen me gezegt dat hij nu wel eens zo moeten doorslapen… Daarbij zou moeders het niet erg vinden… Hoewel ik het niet erg vind me bed uit te moeten, want vind het een heerlijk momentje voor ons twee…
Alleen ik wilde het niet zomaar aannemen, vandaar dat ik het eerst hier neer zet…
En wat joseetje zegt dat zei ik ook en zij zei dat het geen kwaad kon,omdat het maar 1 schepje bij 1 voeding was
Wordt gek van alles en iedereen om mee heen :?
Ik kan me voorstellen dat al die verschillende verhalen je aan het twijfelen brengen meis, is diegene die vind dat hij wel eens door moet slapen de gelukkige moeder van een vroege doorslaper toevallig?
Ik heb wel een meisje wat al vrij vroeg doorsliep maar ik ben een ‘mazzelaar’ wat dat aangaat.
Hij is je eerste en je zult nog tegen genoeg dingen aanlopen maar laat je niet van de wijs brengen hoor, jouw eerste gevoel was dus hartstikke goed en dat is een teken dat er helemaal niets mis is met jouw instinct :-*
Ja klopt… Beide sliepen ze heel snel door… En een vriendin van een vriendin van haar haar kinderen ook enz enz enz. en het zou dus komen door het mengen…
Maar goed… Ben iig blij het niet gedaan te hebben, ookal kan ik wel wat extra uurtjes slaap gebruiken En ook de mijne zal wel gaan door slapen, wanneer hij daar klaar voor is… Moeders maar even door bijten…
:-*
Uiteindelijk slaapt hij plots opeens door hoor! Dat was hier ook
2x het geval. Enne na 1 nacht doorslapen deden ze allebei niets
anders meer. (beiden met een week of 11/12)
Amy sliep door met 11 weken. Wat een geluk!
Maar de mannen zijn nu 13 weken en komen nog trouw om de 4 uur…ook s’nachts :shock:
Ik vond ook dat het wel eens tijd werd dat ze doorsliepen, maar ja, als ze het nodig hebben… Op het CB zeggen ze trouwens dat het normaal is als ze het eerste half jaar nog komen 's nachts :shock:
Laten we hopen dat het dan wel eens over is
Ik wacht overigens tot ze 4 maanden zijn, dan gaat er Rijstebloem door de voeding. Tot die tijd zou ik me ook maar niet aan mengen wagen.
Sterkte!
Niets van anderen aantrekken je bent een topmama, volg je hart en je gevoel dan komt het wel goed.
:-* dat is erg lief van je
Heb Jazz nu 2 avonden om 11 uur zijn laatste flesje 180 gegeven ipv 150. Op 150ml slaapt hij 5 a 6 uur en nu slaapt hij 8 uur… Alleen hij wordt wel rond 3 uur “wakker” zijn normale tijd om te eten. Maar speentje erin en hij slaapt daarna weer redelijk verder… Hopelijk gaat dit zo door, en kunnen we echt 8 uur doorslapen… Want ik ben best wel moe :shifty:( doe het allemaal wel met liefde hoor… Want ben kapot verliefd op mijn kleine kanjer! )
Lieverd het is zo begrijpelijk ik had dit ook was kapot, en ondanks dat je dan heel veel van je kindje houdt en ook echt alles maar dan ook alles voor hem over heb. Een lekkere nachtrust is ook heel erg fijn.
Mooie avatar trouwens een skeetje hoor
Ik snap best dat je moe bent… :hug: Jayden is nu 6.5 mnd en slaapt nog steeds helemaal niet door… En ik ben zo ontzettend chagerijnig aan t worden nou :shifty:
Jeetje Vicky :shock: Wat kan ik me dat voorstellen zeg! Ik ben nu al strontsacherijnig :mrgreen:
Daantjuh :thumbup: Hopelijk blijft het zo gaan!
Nou hij komt gewoon standaard om kwart voor 3… En dan loopt hij te rommelen tot 6 uur… Even half uurtje stil en dan weer huilen… Speentje er weer in en hopen dat hij weer in slaap valt… Honger heeft hij niet, maar echt lekker door slapen ook niet…
En net wat je zegt Mar ik hou zielsveel van hem, echt hij is mijn wereld en als ik zijn lekkere bekkie zie smelt ik ook snachts maar ben ook ZOOO moe… Had nooit verwacht dat dat me zou gaan opbreken… Nu doet mijn man ook veel, alleen die moet ook werken en moet zijn hoofd erbij houden voordat er ongelukken gebeuren, dus die wil je ook zijn slaap geven… Hoewel het soms wel HEEL frustrerend is hem te horen snurken terwijl jij met 1 oor bij Jazz bent en niet slapen kan…
Daarbij wil je niet chaggie zijn of worden maar dat gaat gewoon echt vanzelf ha ha ha… Vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen! Gelukkig vanmorgen na zijn flesje nog even 2,5 kunnen mee pakken
Hopelijk slaapt hij heel snel door
En ondanks die gedachten zijn wij supermama s hoor :-*
Dat vind ik ook… en kan me niet voorstellen dat er een mama is die nooit denkt oh ik wil slapen…
Fer heeft 's nacht ook meestal geen honger, maar wordt wel rond een uur of 4 wakker. Ik geef hem dan een beetje water (30 ml) ofzo en dan slaapt hij verder tot ongeveer 7 uur. Als ik dat niet doe, dan gaat hij idd ook sodemieteren totdat het een uur of 6 is en geef ik hem alsnog eten.
En ook ik denk idd vaker: laat me slapen ik ben moe :oops:
@Daantjuh wrote:
Dat vind ik ook… en kan me niet voorstellen dat er een mama is die nooit denkt oh ik wil slapen…
nou, als die er wel is, mag ze bij mij de nachtvoedingen komen doen :mrgreen: