meneer lonkt naar de fles

Nou, meneer Lev heeft me vanmiddag lekker teleurgesteld :wink:

met een knipoog hoor want ik moest er ook wat om lachen.



Ik was met hem op een verjaardag, bij het zoontje van zijn gastouder.

Die gastouder heeft een pleegzoontje van Lev zijn leeftijd.

Lev krijgt daar afgekolfde melk, in van die kromme flessen (van de gastouder zelf).



Lev en het pleegzoontje hadden tegelijkertijd honger, dus onze gastouder pakte een fles voor hem en ik zou Lev gaan voeden.

Draait hij zijn hoofd om richting gastouder met fles, kijkt goed, trekt een pruillip en begint te krijsen!

Niks borst he, hij weigerde gewoon.



Volgens mij was hij gewoon in de war vanwege het huis waar hij was, de fles die hij zag want die krijgt hij altijd in dat huis. En geen borst.



Hij heeft die voeding praktisch overgeslagen, steeds een paar slokken en maar kwaad kijken en krijsen.



's avonds dronk hij weer lekker ontspannen hoor maar ik heb er met verbazing naar gekeken.

De hufter! Hoe durft hij???



Ik gooi het ook op “hee ik ben een baby, ik krijg graag wat ik verwachtte, dus doe niet zo raar”

@lena3 wrote:

De hufter! Hoe durft hij???



Ik gooi het ook op “hee ik ben een baby, ik krijg graag wat ik verwachtte, dus doe niet zo raar”




hahaha ik vroeg me af of ik mijn zin af kon sluiten met iets als etter/eikel/klier maar gelukkig snap je dus precies wat ik bedoel :wink:

:lol:

Beebjes houden van hun vastigheid hé…echt erg :wink:

En zo een fles kost hem minder moeite dan de borst :lol: straks verliest hij nog at spekkies stel je nou eens voor !? 8)

Whahhaa, das een goeie! :lol: Zit je daar met je goede gedrag en je borst ontbloot… :wink:

haha ik zou toch wel even raar staan kijken hoor :shifty: (en t ook niet zo leuk vinden geloof ik) maar gelukkig dronk hij savonds weer normaal, dus zal inderdaad met de setting te maken hebben denk ik.