Melkproductie????

Hallo allemaal,

sinds twee dagen heb ik ineens wat melkproductie, terwijl ik nog maar op dag 23 zit! Ik voel me wel af en toe wat licht misselijk, maar de afgelopen twee maanden ben ik enkele dagen overtijd geweest, maar werd gewoon ongesteld toen. Is mijn lijf gewoon in de war?

Wie heeft dit ook gehad, nog voordat je hebt kunnen testen?? En was je toen ook zwanger, of niet?

Ik heb bij mijn eerste kindje iets meer dan een jaar borstvoeding gegeven (is nu anderhalf), zou het misschien hiermee iets mee te maken hebben??

Liefs, Byke

Hoe lang is het geleden dat je nog borstvoeding gaf? Ik ben nu bijna 2 maanden gestopt, maar ik heb ook nog steeds een paar druppels melk… En dat heeft niks met een zwangerschap te maken, volgens mij :think: Dus wie weet is het bij jou ook zo iets…

Komt denk ik nog van de borstvoeding, dat was nog maar een half jaar geleden he…

Dat kan best lang blijven.

Ik ken zelfs Hele Grote Mensen met puberkinderen die af en toe nog lekkage zeggen te hebben :wink:

ook goedemorgen :wall: : ik had natuurlijk zelf kunnen zien hoe lang het geleden is…

Het is idd nog niet eens zo lang terug, circa 5 maanden, maar had sindsdien nooit meer een druppel geproduceerd.

Ik hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben, want ik heb ook een belachelijk hoge dagtemperatuur (bij normaal rondlopen al 37.8 tot 37.9) en heb dan ook last van warmtegolven en lichte zwabberigheid in mijn hoofd. Alleen als ik rustig blijf zitten heb ik dat allemaal niet.

Volgende week zullen we het weten!

Ik hoop gewoon met je mee hoor :pray: , alleen weet ik niet of de melkproductie daarmee samen hangt :wink:

Maar ik :pray: en :thumbup:

Ik heb twee zoons van 6,5 en 4,5 en mijn melkproductie is ook nog niet helemaal gestopt. Komen nog steeds druppels uit dus het kan wel.

Hopelijk heeft het bij jou een andere reden!

Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik op kraambezoek ben geweest vorige week? Misschien heeft het babyhuiltje mijn hersenen aangezet tot melkproductie. Het is al wel minder geworden inmiddels.

Nog een paar dagen wachten tot de test (of :cry: )!

:pray:

hoi byke,

Ik heb al een tijd niets van je gelezen??

Gaat het goed bij jullie.

Hoop je snel weer te mogen begroeten op de site

groeten zomervlinder

Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met borstvoeding en sindsdien ook geen melkdruppels meer gehad. Tot een tijdje terug. Ik dacht daarom zwanger te zijn, maar nee hoor…ik werd gewoon ongi…

Die melkdruppels waren ongeveer 6 dagen voor NOD.

Ik hoop voor jou natuurlijk wel dat het een teken is!

Ik ben mama van een zoon van bijna 2 en heb drie maanden bv gegeven maar nog steeds hier en daar een paar druppels melk.

x