melkblaartje ??

Nou mag ik dát ook nog meemaken :roll:

Van de week weer een zere borst,dacht even een BO maar gelijk gekolft en gemasseerd en leek weer goed te gaan…nu voelde ik dus steeds een volleig melkkanaal vanaf mijn tepel tot in mijn borst (ruim1,5 dag was dat deed pijn ook)… :eh:

Maar nu is mijn borst weer helemaal soepel maarrrrrrrrrrr heb ik ineens een wit puntje op mijn tepel…bij mijn uitgangen zeg maar van de melkkanalen :shifty:

Dus…en nu??

Wat doe ik daar mee??

Denk nu wel af en toe…bij Renzo stopte ik met 10 maanden…heb ik niets gehad geen kloof,spruw BO oid…nu heb ik dus juist in deze laatste 2 maanden een dreigende BO gehad en nu weer dit :thumbdown:

Is het nu stom dat ik soms denk had ik maar gestopt met die 10 maanden :oops: :shifty:



Maar goed…Celiza is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar verslaafd 8)

Dus zelfs van afbouwen is nog geen sprake :lol:

Sas, ik heb het een tijd geleden ook gehad en met dank aan een aantal KOK dames hier een paar goede tips gekregen: vóór het voeden je tepel met een warm doekje ‘opwarmen’ zodat het tijdens het drinken beter open kan springen. En een beetje (sla)olie erop werkt ook goed. Heeft Celiza geen last van en dat maakt het blaartje los. Zelf doorprikken heeft niet de voorkeur i.v.m. infectiegevaar, maar als het echt niet overgaat dan even door de ha laten doen.



Je twijfel is begrijpelijk, maar je hebt 10 maanden + 12 maanden nagenoeg zonder problemen gevoed, dat is absoluut fantastisch :clap: :clap: :clap: !!! En een melkblaartje verdwijnt weer, en een BO kun je nu ook schrappen van je lijstje “dingen die je meegemaakt moet hebben als bv moeder”… :wink: :lol: .

Jasia :-

Dank je…was gister moe en had het even gehad…

Volgens mij heeft ze vanmorgen het blaartje stuk gedronken :thumbup:



Ik ben hier eindelijk eens het bandje van net na de bevalling aan het kijken…poeh hey…wat was ik helder…ik heb praatjes voor 10 :mrgreen:

Mooie momenten hoor…was wel tijd voor mij om het her te beleven…

Er is veel ‘‘zomaar’’ voorbij gegaan omdat mijn zwager 11 dagen daarna besloot een einde aan zijn leven te maken…daardoor overheersde het verdriet…

Zit nu steeds met tranen in mijn ogen te kijken.

Al zeg ik het zelf over mezelf :oops: ik ben echt een oermoeder :shifty: als ik nu zie hoe ik ermee omga als ze net geboren is en hoe ik haar al pratend :mrgreen: aan de borst leg enzo…tjee…dan krijg ik gewoon een beetje kapsones 8) :lol:

Het is dat ik niet weet hoe je filmpjes deelt want ik zou echt heel graag deze beelden met jullie delen :?



Oh en ik zat eerst het oude tapeje te kijken…is Renzo net 2,5 bijna 3 GEWELDIG!Dat koppie en dat kletsen :shock: deed hij toen al non stop dus :lol: zo cute zo een klein ventje :inlove:

En zijn 1e ontmoeting met Celiza is ook :inlove: :inlove: :inlove:

Dat hoofd van hem,ben echt zooooo blij dat ik dat allemaal vast heb liggen op film :dance:



Zo fijn zeg even wat positief in mijn koppie…even zwijmelen…

Kijk vreselijk op tegen die 1 december namelijk :cry:

Ik ga nog even verder loeren hoor…tot later :-