melk terug geven met slijm HELP

hoihoi

even een bezorgde moeder vraagje.

mijn meisje spuugd sinds twee dagen af en toe wat melk uit na het voedden. En vanmiddag zelf veel. Wat ik zo raar vindt is dat het heel slijmig is.

Heeft iemand hier ervaring mee. Dit is het zoveelse wat mij onzeker maakt nog even en ik ga overstappen op de fles

groetjes

marlies

is bente verkouden? dan kan het daardoor komen.

Had liv ook best vaak in het begin. (nu niet meer)

Misschien een beetje verkouden inderdaad?

Hoorde mijn nichtje er ook al over die geeft ook bv. Denk dat het normaal is… :think:

Indy spuugt ook veel ook wel eens 2 uur na dr voeding dat er een flinke golf uit komt. Bij haar is het ook zo slijmerig :think:

gelukkig ik was al bang dat er iets was

toch wel moeilijk hoor bv al die twijfels drinkt ze wel genoeg komt ze wl optijd enz.

gezocht een borst met een metertje

Marlies en Chantal, kijk HIER eens voor informatie over de mogelijke reden van het slijm.

:-*

:lol: :lol: :lol:

lastig is dat in het begin he?
Maar geloof me, je leert er vanzelf op vertrouwen dat je genoeg hebt voor je kindje & dat die het alemaal zelf kan regelen!

@Mell wrote:

:lol: :lol: :lol:

lastig is dat in het begin he?

Maar geloof me, je leert er vanzelf op vertrouwen dat je genoeg hebt voor je kindje & dat die het alemaal zelf kan regelen!

En Marlies, JIJ hebt echt genoeg!! Als je toen Bente nog in het ziekenhuis lag al ongeveer 400 per keer kolfde … :shifty:

wow 400 :shock: Ik red nu nog met moeite 150… :eh:

& liv groeit er toch als kool op :mrgreen:

hoihoi

nu ik niet meer kolf is het minder hoor. Wel lekker geen stuwing meer.

groetjes

marlies

J hebt zelfs kans dat als je overgaat naar flesvoeding, ze nog meer last van slijmvorming krijgt :wink:

Dus lekker op de bv blijven. Zolang je meisje groeit is er niets aan de hand :-*

Slijm spugen kan idd komen doordat ze verkouden is. Het snot komt vanuit het neusje in haar keeltje terecht, dat slikt ze door en kan door haar maagje weer uitgespuugd worden.