melatonine

@knollie1 wrote:

ik vergeet alles



ook op mn werk kan ik me helaas niet meer voor de 100% geven.



ben na mijn verlof van juul ook 3 mnd in de zw geweest.





cranio sacraal therapie

Behandeling van het bindweefsel:





Door zachte, trage technieken met de handen (geringe druk- of trekkracht )

op lichaamsdelen of botstructuren wordt een diepe ontspanning opgewekt.

Het lichaam zal daardoor beter kunnen functioneren;

stress en pijn kunnen dan sterk afnemen.



Door de zachte manier van aanraken is deze methode voor praktisch

iedereen geschikt. Maar de effecten zijn vaak spectaculair

door de uitwerking die de behandeling uiteindelijk heeft op:


  • het bindweefsel

    Alle structuren in het lichaam zijn direct of indirect verbonden

    door bindweefsel. Dat geeft steun en bescherming en zorgt voor bewegingsvrijheid.


  • het hersenvocht

    Tussen het cranium (de schedel) en het sacrum (het heiligbeen) stroomt

    hersenvocht. Dit vocht voorziet hersenen en ruggenmerg van voedingsstoffen

    en voert afvalstoffen af. Als het hersenvocht niet vrij kan stromen,

    wordt het lichaam beperkt in zijn zelfherstellend vermogen.

    De lichaamgerichte therapievorm werkt ook preventief:

    de energiestroom wordt gestimuleerd en daardoor kan het lichaam beter in balans blijven.





    ik wil je wel pben voor de site als je er belang bij hebt.

    die vrouw behandelt ook mij af en toe en het werkt echt




Thanks voor de info, ik houd het in mijn achterhoofd!

na 3 weken met, zitten we nu op 4 dagen zonder en ik merk meteen een groot verschil. Waar ze rustiger en sneller insliep, bijna alle nachten tot na 6 maakte en ook de middagen beter sliep en vrolijker was is het nu na 4 dagen alweer minder. Inslapen duurt weer erg lang, en van de 3 nachten alweer een nacht om half 5 en 5 uur gehad. Overdag ook weer minder lange slaapjes en minder blij. Dinsdag overleg met de huisarts, ik had toch wel het idee dat we iets aan het doorbreken waren, maar er nog niet niet helemaal waren.

Fijn dat je merkt dat het werkt! Jammer dat het weer ophoudt als je stopt. Misschien toch wat langer ermee doorgaan dan? Wat zegt je kinderarts?

jeetje wat een verhaal joh!

heel veel sterkte voor jou, je kleine meis en je hele gezin!

slechte nachtrust breekt je op en zet je relatie onder druk.



hopelijk komt er snel een goede oplossing!

Thanks janice.



Lena, na de week niets weer overleg gehad. We hebben nu voor 3 maanden gekregen en daarna afbouwen. Het kan echt geen kwaad voor 3 maanden en zeker omdat het resultaat had mogen we doorgaan. Helaas merkte ik er de 1e 2/3 weken vrij weinig van. De tijd bleef vroeg en ik was al bang dat het nu niet werkte. Haar 4 hoektanden zijn aan het doorbreken, alle 4 tegelijk dus denk dat het daar een beetje aan lag. Nu hoeft ze er namelijk nog maar 1 en sinds een week of wat is het elke ochtend rond 6 uur. Een enorm verschil weer. Het is nog steeds vroeg, maar ik kan nu zeg maar gewoon functioneren, oudste is minder moe en zelf is ze wat fitter en groeit ze ineens weer beter. Ik hoop dat het na deze tand dan nog wat beter wordt en dat het dan goed doorzet om straks af te bouwen zonder dat het weer hetzelfde verhaal wordt!

O heerlijk zeg, dat valt toch echt te hopen!