weet iemand van de brabantse mama’s wanneer het meivakantie is?
:think:
:oops: :oops: :oops: bestaat daar gewoon een site voor?? :oops: wist ik niet…
Meid, OVERAL bestaat een site voor… :mrgreen:
:oops: :mrgreen:
ik ben in elk geval blij met je reactie weet ik voor wanneer ik voorjaarsvakantie moet aanvragen
Heeft de school waar Sophie naar toe gaan geen kalender online staan? Want scholen zijn niet verplicht om zich aan de richtlijnen voor vakantie te houden. Zo hadden twee basisscholen hier in de wijk (beide zo’n 300 m hier vandaan) geheel verschillende vakanties in het voorjaar. Dus voor de zekerheid zou ik bij de school informeren
nee die heeft geen rooster online staan, maar kan morgen natuurlijk altijd even bellen!
sophie is toch niet leerplichtig?
overigens is de voorjaarsvakantie in de week van je dochters verjaardag en de mei vakantie in mei :mrgreen:
sophie is idd niet leerplichtig, maar ik moet op mijn werk doorgeven wanneer ik voorjaarsvakantie wil, en die mag vallen in de periode van 4 jan. tot pinksteren dit gaat maar om een weekje vakantie, maar aangezien ik in de nacht werk is eht fijn alsi k kan slapen als sophie op school zit. Als ze dan vakantie heeft, is het voor haar ook wel leuk als ik gewoon thuis ben denk ik
ow ok, je wilt dus gewoon vrij van je werk tijdens de voorjaarsvakantie om er voor je dochter te zijn, dan snap ik hem 8)
Gaat ze voor de vakantie al wel inlopen? want het echte starten zal dan wrs pas na de vakantie zijn denk ik?
ze mag een week voor haar verjaardag starten met de ovhtenden, en vanaf haar verjaardag de hele dag. (nou is dat op vrijdag, dus dat is nog maar een ochtend, maar toch )
maar helaas valt dat met carnaval, en dan mag ik geen vakantie nemen, dus dacht, dan maar in de meivakantie
Hier ook een brabantse moeder.
Op onze basisschool is het meivakantie van 21 april t/m 6 mei 2012.
Twee weken dus. Volgens mij is dat bij de meeste brabantse basisscholen
zo.
Op de website van haar toekomstige school staat vast ook wel een vakantierooster.
Groet Majel