Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Teuntje :hug: :-* ik geloof wel dat Jula de boel verzacht ja. Je hebt nu in elk geval dat lieve ding, maar toch, het is en blijft verdrietig en een teleurstelling. Ik had toen ook geen bloedverlies meer, alleen heel klein beetje in begin, net als jij. Na 2 weken nog niks, dus sta erop dat je een curettage krijgt en er niet mee blijft lopen hoor! Dat is zó frustrerend.

Vrijdag gaan we weer naar de osteo, om 10.00u :slight_smile: ben benieuwd!

Had ik idd destijds ook dat Sean het leed wel verzachtte maar blijft natuurlijk niet leuk. Ik had het er echt heel moeilijk mee en Sean merkte dat wel en was erg knuffelig richting mij toe. Hopelijk komt alles snel los zodat je geen curretage hoeft. :-* :hug:

Hoe was het bij de osteo mm?

Ja Hopelijk merk je morgen verschil mm! Heel benieuwd… Bij ons was het verschil de dag erna al merkbaar!

Hier lijkt het begonnen met los te komen :thumbup:

Ow Teun, hopelijk komt het vanzelf en raakt het helemaal schoon en kun je daarna verder :-* :hug:

Hier een herelijke nacht gehad :inlove: Lotte is uit logeren bij tante :mrgreen:

Gisteren was de behandeling bij osteo echt hartverscheuerend. Hij en Lotte hebben zo hard moeten werken, Lotte bleef er bijna in en de osteo gaf aan dat hij nog nooit een babietje heeft meegemaakt dat zo vreselijk vast zit en zo gespannen is en de boel niet loslaat. Uiteindelijk was hij er bijna (heel haar ruggewervel en heupen zitten vast) maar t laatste stukje gaf Lotte gewoon niet toe. Daarna is ze wel rustiger geworden en heeft hij haar in slaap behandeld en gingen we met een rustig meisje weg.

De grote verrassing kwam bij tante, want ik heb haar meteen weggebracht na afspraak. (Overigens adviseerde ook osteo de andere voeding; nutramigen; niet te batelen, maar het proberen waard!)

Lotte lag heel tevreden te kraaien en lachen en ik zag gewoon een ander kind! Heel ontspannen, ze maakte nu echt contact met ons en was super tevreden. Toen ze moe werd, hebben we haar op bed gelegd. Een vreemd bedje in een vreemde kamer. Ze ging zelf op haar rug liggen! En we hebben haar NIET meer gehoord. Ze is zonder ene kik in slaap gevallen,… ik ging erg ontspannen weg toen.

Wij hebben dus ook een rustige nacht gehad hier :wink: maar ik weet nog niet hoe het met Lotte is gegaan (wil het eigenlijk ook nog even niet weten,…angst voor teleurstelling denk ik,…) maar ik bericht het zodra ik het weet.

Nu lekker voorbereiden voor ons kraamfeest van morgen. De boel versieren op locatie, mijn geboortekoekjes wegbrengen e.d. heb er wel zin in. Even nog een dagje relaxen :slight_smile:

Fijn weekend!

Oh wat fijn mm dat de osteo zulk goed resultaat geeft!

Ik ben vannacht druk in de weer geweest met een overstuur meisje. Ik denk dat ze wat overprikkeld was. Terwijl ik een zusjesdag had ging ml met de kids en mijn zwager naar Schiphol om in vliegtuig te zitten en cockpit te bekijken. Waar Sean dol is op prikkels is het voor Ailyn al snel te veel…

Ooohhh Teun, nee! :frowning:

Vind het echt verschrikkelijk kt voor je… :hug:

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, ben zo druk geweest…

Onder de spoiler even een kopietje van de 9 maanden mama’s…

Hey meiden!

Even een snelle update van mij, ik zal binnenkort weer even wat uitgebreider op jullie reageren, maar we hebben het zo druk!

Vanmorgen heeft m’n vriend eindelijk voor het eerst echt kennis gemaakt met z’n dochter. Ik lag op m’n zij en hij had z’n hand op m’n buik en ik voelde het wel, maar wist niet of hij het ook voelde. Hij zei; schopte ze nou 2x? :smiley: Fijn dat hij het nu ook heeft kunnen voelen! :smiley:

Verder erg druk met spullen voor het nieuwe huis uitzoeken en ook al meerdere dingen (met dikke korting!!) gekocht deze week, super fijn!!

Drukke week komt er nu aan, maandag en dinsdag werken, dinsdagavond yoga, woensdag meten in het huis en voor mooie luxaflex (in de aanbieding Knipoog) bij de Leen Bakker kijken, donderdag werken en 's avonds verloskundige, vrijdag werken en het weekend een nachtje naar Amersfoort :slight_smile:

M’n buik groeit trouwens ook aaaaardig door nu, hahaha!

Fijne avond nog allen!! :-

Kell het gaat erg lekker met je zo te lezen. Wat leuk dat je vriend ook kennis heeft gemaakt met jullie wondertje. Lekker genieten van deze bijzondere tijd.

MM wat fijn dat je zoveel versvhil merkt in Lotte en wat ben ik blij voor je dat de osteopaat helpt. Hoe is het vandaag gegaan met Lotte?

Teun :hug: ik hoop dat je gelijk krijgt en het nu allemaal uit zichzelf loskomt. Lijkt me toch “fijner” dan het hele ziekenhuis gedoe als het niet lukt :hug:

Hier alles goed. Ik heb afgelopen dinsdag contact gehad met Stefan Kleintjes en we hebben het over Lars zijn (niet) eten gehad. Heb tips meegekregen en moest niet gelijk minder bv gaan geven. Ik moest me geen zorgen maken om zijn gewicht want dat was heel mooi gemiddeld. Ik heb welg ezegd dat dat waarschijnlijk komt omdat ik juist nog veel bv geef aangezien hij bijna niks anders eet. Ik denk dat we “geluk” hebben gehad want ik was woensdag niet akt e fit en heb echt last gehad van een mega dip in mijn productie. Dus meneer eet sinds woensdag ineens brood (zonder beleg) en neemt het ook aan van mij, dat deed hij nooit. Hij eet ook wat meer fruithap op een dag en zijn avondeten ging ook heel goed. Alleen gisteren en vandaag niet maar dat komt of doordat het een potje van 12 mnd is en dus grotere stukjes zijn of het komt door het druppeltje zonnebloemolie wat er doorheen gaat. Grote stukjes zijn nog steeds een probleem dus ik blijf nog maar even bij de 8mnd potjes. Ik moet ook langzaam met boter op brood proberen en dan beleg. Ik heb hem vandaag een beetje chocopasta op brood gedaan en dat was blijkbaar erg lekker want hij heeft wel een half broodje op :dance: Hij heeft ook stukjes speculaas geprobeerd terwijl hij er eerst echt niks van moest hebben. Het stelt natuurlijk nog niet veel voor als je naar andere kids van zijn leeftijd kijkt maar ik vind het superknap en ben enorm trots op hem :wink:

Bm, niet vergelijken met andere kindjes. Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn eigen manier. Gister las ik op fb dat hij uit zichzelf een speculaasje heeft opgegeten. :dance: Dus hij gaat echt wel de goede kant op.

Vrijdag ga ik naar cb voor Sean aangezien hij nog af en toe een ongelukje heeft en ik dan op mijn werk door de school wordt gebeld of ik hem “effe” een schone broek aan kan trekken. Eigenlijk kan dat nooit, ben zo een uur onderweg, dus voor mij is dat niet effe. Ik laat Ailyn dan ook maar gelijk meten en wegen. Vorige keer was ze amper aangekomen en gegroeid terwijl ze eet als een bouwvakker! Nu hoeft ze van mij niet precies de groeicurve te volgen maar ze wijkt er steeds meer en meer van af dat ik me lichtelijk zorgen begin te maken…

Verder oogt ze gezond en levendig dus wat dat betreft hoef ik me verder geen zorgen te maken.

Leuk kell dat je vriend haar ook kon voelen echt bijzonder hé! Gaat alleen maar meer worden :inlove:

En bn wat zal jij trots op Lars zijn!! Ik vind dat jij ook het super doet als moeder… Veel geduld en dat loont nu duidelijk!

Mm hoe gaat het nu met dotje?? Hopelijk blijft het zo goed gaan! Ben heel benieuwd en fijn dat haar feest zo leuk was!

Oh rb arme sean, voor hem zelf vast ook niet leuk die ongelukjes :frowning:

En jula is ook zo rb die eet echt heel veel maar groeit niet echt hard… maar ze is niks te licht hoor :angel: :lol:

Hier nog steeds veel buikpijn en t wordt allemaal steeds heftiger…krampen en bloedverlies maar nog niet verloren wat er uit moet 8)

Teun :hug: hoop dat het af komt :hug:

RB, wat sneu voor Sean (en jou, wat gek dat ze dat zo vragen :roll: ) kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar wat doe je eraan? Hugo had dit ook nog toen hij naar school moest. Ik heb 2 of 3 keer een plastic zak meegekregen mét inhoud :oops: :sick: die dan altijd linea recta de kliko in ging. Hugo was gewoon lui. Die vond het wel best in die luier (en ik een luie moeder, want ik vond een potje niks en wlde hem direct op de wc en dat vond Hugo dan weer eng :roll: :oops: :naughty: ). Hugo vond het echter zo verschrikkelijk dat ie dan andere (vreemde) kleren aan kreeg dat het snel over was met de ongelukjes en hij per direct op de wc ging. Is natuurlijk ook niet niks voor een autist om dan andere kleren aan te krijgen die niet van jou zijn,…

Sterkte ermee RB! :hug:

BM wat goed allemaal van Lars :inlove: :inlove: :inlove: het gaat steeds beter daar met jullie en het eten. Wat RB ook zegt, je mag trots zijn op jezelf met al het engelengeduld dat je hebt :angel: petje af hoor!

Kell, wat ga je goed en wat heb je het drúk. Pffff, fijn dat het alemaal zo goed gaat en leuk dat je je meisje nu goed voelt en je vriend ook :inlove: Echt geweldig voor jullie hoor!

Hier is het tot gisteren goed gegaan. Vandaag weer helemaal mis. Alleen maar onrust en huilen, is vannacht al begonnen. Niks helpt en niks is goed. Gelukkig kunnne we morgen al weer naar de osteo pffffff.

Het kraamfeest heeft Lotje heel goed doorstaan en wij dus ook (op een ontzettende spuitluier na dan :sick: :silenced: ze zat he-le-maal onder en heb haar volledig uit moeten kleden en omkleden. Jammer van d’r mooie feestpak. Dat was nog geen kwartier :doh: :lol: :lol: :lol: ).

Het is zo jammer dat het nu toch weer gedoe en ellende is. Had gehoopt dat ze die terugval niet zou krijgen, maar helaas. Dodelijk vermoeiend en zó ongezellig. Zou bijna aan mezelf gaan twijfelen, want gisteren heeft ze nog 4 uur bij mijn tante in haar campingbedje geslapen, omdat hub en ik middagje gingen shoppen :cry: dan dnek ik, wat doe ik toch niet goed. Ik ga er maar vanuit dat het een terugval is en de osteo haar morgen weer rustig krijgt :pray: :pray: :pray:

Is toch ook normaal dat ze een terugval krijgen dacht ik. Hopelijk doet de osteo morgen weer goed werk. Niet makkelijk als je steeds een huilend kindje hebt en je niet weet wat er aan de hand is of wat je moet doen om haar stil te krijgen. Ik werd er zo moedeloos van.

Teun balen dat je het nog niet kwijt bent geraakt. Hopelijk duurt het niet lang meer :hug:

Rb ik mag ook niet meer vergelijken met andere kindjes van stefan :wink: ieder kindje volgt zijn eigen lijntje en iedereen eet anders en geen elke dag is hetzelfde :mrgreen:

Ik heb het losgelaten en we doen gewoon zoals het komt. Vandaag heeft hij op een korst na practisch een heel broodje op :mrgreen: de eerste keer :dance: ook nog met pasta trouwens. Hij smult er heerlijk van en dan kan ik zo genieten maar moet me dan inhouden want ik moet doen alsof het normaa, is van Stefan, is natuurlijk ook normaal maar niet voor Lars maar we gaan nu wel de kant op dat het normaa, is/wordt voor Lars :mrgreen:

Teun, hoe is het? Hopelijk ben je inmiddels alles kwijt en hoef je geen curettage.

Mm, is Lotte al weer thuis?

Kell, heerlijk zeg dat gewoel in je buik! :inlove: Dat mis ik soms ook nog wel!

Bm, komt helemaal goed met Lars! :thumbup:

We zijn van het weekend uit eten geweest en twijfelden of we een apart kindermenu voor Ailyn moesten bestellen. Uiteindelijk wel gedaan en wat denk je, madam heeft alles opgegeten! :shifty: Ze ging zelfs een versnelling hoger toen Sean een stukje pikte onder het mom van even proeven haha. Sean had overigens ook zijn kindermenu op. Als Sean iets lekker vindt gaat hij ook lopen schransen! Geen idee waar Ailyn al dat eten laat, want ze buigt steeds verder af van de groeicurve…

Wat heerlijk dat ze zo goed eten rb :drool:

Met lotte gaat t steeds beter. Ze is nog wel in het zkh maar ik verwacht dat ze mss morgen en anders donderdag naar huis mag. Hebben wij straks ook gewoon een blije en vrolijke baby :inlove: :dance: :inlove:

Nu nog zo blij mm? Ik las een latere reactie van je dat het toch weer minder gin vandaag?

Slaap jij in het ziekenhuis of gewoon thuis? Wel fijn als je thuis gewoon wat slaap kan pakken lijkt me! Wel moeilijk dat ze daar is :frowning:

Ik van woensdag t/m zaterdag ontzettende erge buikpijn gehad en veel grote stolsels etc verloren echt zoveel pijn heel apart…bij eerst mk niet gehad.

Sinds zondag minder buikpijn en bloed verlies dus ik dacht yes daar zijn we vanaf…

NIET DUS! vandaag echo gehad en alles zat er nog in…helemaal mooi ingenesteld… Ik moest er haast om lachen want ik snapte er niks van…zoveel pijn, zoveel grote stolsels…

Morgen een afspraak met een andere gyn in het ziekhuis en daar overleggen of curetage of pillen…had ik echt niet aan zien komen…

RB ik vind het ook al apart dat ze naar beneden gaat in de curve… Jula eet ochtend 2 boterhammen en smiddags ook vaak 2 en avondeten half goed en dan nog fruit etc maar die komt ook niks aan…terwijl het volgens mij best veel is aana boterhammen…

FF korte reactie ben een beetje klaar met de dag van vandaag

Teun :hug: Wat vervelend dat je er nog niet van af bent.

Jula wordt vast zo’n slanke den als haar mama! Ailyn heeft ook mijn bouw (en stofwisseling). Ik vind het echt vreemd dat Ailyn steeds meer afwijkt van de groeilijn, je zou verwachten dat het zich stabiliseert en daarna min of meer parallel gaat lopen.

Ik was zaterdag op visite en daar liep een meisje van anderhalf (3 mnd ouder) en Ailyn kwam tot haar schouders, echt bizar groot lengteverschil!

En alweer op pagina 50!

Ik vraag of deze op slot mag.

We kletsen verder in deel 9:

deel 9!