Kell het klinkt wel realistisch maar toch ook wel een beetje pessimistisch en alsof je een beetje de hoop aan het verliezen bent. Ik kan me voorstellen dat het een beetje een achtbaan is. De ene keer weer wat hoopvoller dan de andere keer. Ik hoop dat het toch alle aal wat sneller gaat dan je denkt :hug:
Rb hierook een kort lontje vanavond. De hele dag is het achter elkaar door mama mama mama. De hele dag geen probleem mee gehad tot het eind van de middag. Heb giga last van mijn rechterheup en onderrug en daardoor dus een kort lontje. Lig nu heerlijk in bed tv te kijken.
Ik ben niet persee pessismistisch, ik geloof ook echt wel dat wij nog een kindje gaan krijgen, ik geloof er alleen niet meer in dat dat gewoon gezellig samen in bed gebeurd Dan zouden we zo’n vreselijke mazzel moeten hebben en laten wij dat meestal samen nou juist niet hebben… Op de een of andere manier roepen wij meestal pech op ons af…
Vannacht wel goed geslapen meiden?
Tja als je het zo bedoelt dat het niet meer op de gezellige manier gaat lukken dan snap ik je helemaal. Dat van die pech en geluk daar kan ik over mee praten. Wij hebben ook nooit eens een meevaller of geluk ofzo.
Hier wel goed geslapen gelukkig. Vandaag een verjaardag maar heb de laatste tijd al helemaal geen zin meer om de deur uit te gaan. Zit net zo lief heerlijk thuis met ons 3 of helemaal alleen Heb de laatste tijd ook steeds het gevoel dat ik elk moment kan bevallen. Geen idee waar dat gevoel wegkomt maar is niet fijn. Verder afgelopen donderdag het idee al dat ik oefenweeen heb gehad op de fiets maar geen idee hoe dat voelt, want met Eva heb ik alleen maar rugweeen en rugoefenweeen gehad. Dus hoe dat in je buik voelt geen idee. Ik heb het in ieder geval 3 keer achter elkaar gehad. Gister aan het eind van de middag ook al steeds krampen gehad en verschrikkelijke last van mijn rug dus dat doet me allemaal maar onzeker maken over of ik de 37 weken wel ga halen :roll: Ik heb woensdag weer een afspraak bij de vk dus dan ga ik dat maar even aankaarten misschien kan ze me wat geruststellen
Mijn buik van vandaag
BM mooie buik! En wat staat Eva er lief bij te kijken :inlove: :inlove:
Ik hoop dat de vk je van de week gerust kan stellen. Leg maar goed uit wat je allemaal voelt en denkt. Vrouweninstinct is heel waardevol! Ik hoop dat alles in orde is en dat je wél die 37 weken gaat halen!!! Zo belangrijk voor je kleine mannetje in de buik! en blijf luisteren naar je instinct én je lijf! :hug:
RB (en bm) oefff, lijkt me vervelend, die korte lontjes door de vermoeidheid. Zo zie je maar dat een zws niet alleen bestaat uit die ‘roze wolk’.
Teun, hoe gaat het vandaag? Hou je rustig meisje en wij wachten geduldig op de komst van jouw mooie meisje :liar:
Kell, sorry dat ik alweer iets gezegd heb dat blijkbaar jouw irritatiesnaar raakt. Ik bedoel het alleen maar goed en positief, maar wordt een beetje verdrietig van de snauw die ik iedere keer krijg. Ik probeer juist een beetje de vrolijkheid en positiviteit erin te houden, maar dat lijkt me niet altijd in dank afgenomen te worden.
Gisteren werden we gebeld dat nichtje van hub is bevallen van dochter. Fleur.
Ik dacht dat ik e.e.a. onder controle had, maar dat bleek dus eigenlijk niet zo te zijn
Pats-boem, in één keer onderuit met veel pijn en verdriet. Duurde wel weer even voordat ik er weer uit was samen met hub. Kan dan heel moeilijk mijn verdriet delen. Dan moeten er eerst heel wat tranen en (soms lelijke) woorden vallen voor het weer rustig is.
Volgende maand moet andere nichtje bevallen (zijn zusjes). Is uitgerekend op dezelfde datum dat ik was van boontje :**: ik ben benieuwd hoe me dat gaat vallen hoe dichter die datum bij komt, hoe moeilijker het toch weer wordt.
Voor allemaal een dikke knuffel en fijne zondag nog :-* :hug: :-*
ff snel zo
ik reageer vanavond nog even op de rest
@teun wrote:
olla
nou ik had gebeld vanochtend en ze zeiden dat ik langs moest komen inderdaad, ctg gehad,bloeddruk, bloed,urine het hele riedeltje weer…
mijn bloeddruk was nu weer nog hoger dan vrijdag… urine was gelukkig helemaal goed en in het bloed alleen een licht verhoogde lever waarde…
maar al met al vind de arts het toch geen goed idee om me nog langer door te laten lopen omdat mijn bloeddruk maar blijft stijgen…
dus morgenochtend als er plek is dat wordt ik ingeleid (sorry msj)
ik mocht nu gewoon naar huis gelukkig, en morgenochtend bellen of er plek is…
omdat mijn baarmoederhals ofzo er waarschijnlijk nog niet klaar voor is zullen ze niet zomaar mijn vliezen kunnen breken, en gaan ze het dus met zo’n gel doen… dit betekend dat het makkelijk 24/48 uur kan duren voor ze geboren wordt… dus als er plek is dan zal ze waarschijnlijk pas ergens dinsdag geboren worden!
ben behoorlijk gespannen nu :lol: niet omdat ik er niet klaar voor ben, maar gewoon omdat het zo dichtbij komt ineens…
ik ga even douchen om relaxt te worden en dan reageer ik weer even op de rest :-*
ooh en mocht het allemaal doorgaan… geen FB berichten svp…alleen mijn familie weet het!
:shock: :shock: :shock: TEUN :shock: :shock: :shock:
Wat super spannend
Heel veel succes morgen en we lezen mee met augustus en houden je bub in de gaten :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Teun spannend hoor. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het iig geen 48 uur gaat duren voor je. Probeer te ontspannen hoe moeilijk het ook is, want er wordt gezegd dat dat juist helpt voor de ontsluiting. Ik zal ook morgen weer de aug. Mammas in de gaten houden. Ik hoop voor je dat err morgen nog plek is
Mm volgens mij had kell niet echt een “snauw” op jouw reactie gegeven hoor maar ja als je het zo opvat dan veranderd er natuurlijk ook niks als ik dat zeg :hug:
Ik kan me voorstellen dat je hoe dichter bij je komt bij je uitgerekende datum hoe moeilijker het wordt. Heel veel sterkte alvast :hug:
Oh nee Mm, dat was zeker niet bedoeld als een snauw, of als snauw-en!
Dat is het lastige van dingen schrijven ipv zeggen, je kan niet horen hoe iemand het bedoeld! Je positieve instelling irriteert mij zeker niet, ik vind het juist bewonderingswaardig! Sorry sorry sorry als je me verkeerd begrepen hebt, was echt niet zo bedoeld!! :hug:
En Teun, spannend!! Bijna je meisje!! :inlove:
Bm, mooi buikie! :inlove:
Och Kell, ook sorry :oops:
zit er gewoon niet zo lekker in sinds gister en heb mss ook wel wat te heftig gereageerd. Ach, wil ook zo graag en altijd die moed er maar inhouden, valt ook niet mee :wall:
heb net weer felicitatiekaartje zitten maken voor nichtje (gebruik altijd kaartje2go, echt súper site) maar dan houd ik het ook weer niet droog :doh:
Normaal zet ik er altijd hele lieve dingen in en besteed ik veel aandacht aan zo’n kaartje, kon het nu gewoon niet voor elkaar krijgen :oops: heb het maar heel kort en droog gehouden bleghhhhh :wall:
en dan heb ik weer een hekel aan mezelf dat ik zo reageer en me niet in kan houden of ‘netjes’ kan gedragen. Dat ik zo’n enorm gevoel van boosheid en jaloezie ervaar :doh: nou is nichtje ook niet de leukste van het stel :snooty: maar toch,… :oops: :oops: :oops:
Teuntje, ik denk heel de tijd aan je en spiek regelmatig bij de augmama’s!
:-* :-* :-* :-*
en knuffel speciaal voor ons allemaal :hug:
Uhhhh RB,…
nieuw deeltje??? of :mrgreen: :lol: :mrgreen:
:-*
ik wilde heel graag nog even overal reageren vanavond… maar geloof niet dat het gaat lukken sorry :oops:
ben niet echt in staat om nog ergens overna te denken…het enige wat ik nu denk is hebben we alles? vergeten we niks? gaan ze uberhoubt plek hebben morgenochtend :sick:
ik ga maar gauw slapen want ik zal mn energie nodig gaan hebben, en hopelijk kan ik slapen… mijn vriend staat nu nog te stofzuigen omdat ik dat nog nodig vond… wie weet zijn we pas over een paar dagen terug :roll: :lol:
dus sorry meiden! thanks for the support van de laatste dagen ook!
:-* :-* :-*
Sorry was vandaag zo’n mooi weer heb niet meer op kok gezeten, ik maak nu een nieuw deeltje aan!