Ik wil woensdag met noa naar de kapper. Haar haar vind ik nu te lang en dan zit het niet meer mooi. Ik wil het korter en in laagjes ( net lang genoeg voor twee kleine staartjes).
Ik ben op zoek naar ideeen, iemand hier die een leuk voorbeeld heeft ( met foto dan natuurlijk)
Ik vind een bobje leuk met een pony, en dan de bob net lang genoeg voor 2 leuke schattige staartjes…
Tis dat mijn oudste een flinke bos krullen heeft, anders wist ik het wel. Hopelijk krijgt mijn meisje stijl haar, al ben ik bang van niet :shifty:
Oh ja, ik vergat te vermelden…geen pony. Al is het alleen al om de reden dat ik er vroeger eentje had en het 100 jaar duurde voordat hij was bijgegroeid en ik er vanaf was. Sorry, jeugdtrauma denk ik!
Heeft ze stijl haar?
Ik heb 9 sept voor I. een afspraak bij de kapper staan.
Ze had in haar haren geknipt.(doet nou zo’n beetje elk kind dat?? :think: )
Nah, dat ze haar haren knipt maakt me niet zoveel uit, t was ook maar een centimeter of 2, dus gelukkig nier rigoreus… Maar dat ze dan blijft zeggen dat ze niet weet waarom?? Daar wordt ik gek van.
Dus voor haar een afspraak bij de kapper. Ik denk ook aan een bobje. Ze heeft ramstijl haar. Ook best lang, en altijd zeuren en auw zeggen met haren kammen. Dus het korter knippen komt ook nog goed goed uit.
In laagjes lijkt meteen zo oud denk ik.
M is pas geknipt; geen pony (1x gehad, was een drama, doe ik nooit meer) half lang, net boven de schouder, geen laagjes. M’s haar krult een beetje.
Dit is mooi bij haar, nu kunnen we er van alles mee; een K3-staartje (haha!) een hoge paardenstaart, 2 staartjes, invlechten, los met een haarband. wat ze wil die dag (en waar ik tijd voor heb 8) )
Laat de kapper ook even kijken, die kijkt naar het haar zelf (dikte, structuur, slag ed) en naar de vorm van het koppie en kan je dus ook adviseren. Dat gecombineerd met jullie eigen wensen/voorkeuren, moet je er wel uitkomen :thumbup:
Ik vind een bobje en pony persoonlijk helemaal niks :sick: :silenced:
Ik ben dan ook erg blij dat Anne graag lang haar heeft. Bij haar worden altijd alleen de puntjes geknipt en gelijke lengte (voor zover mogelijk, want ze krijgt nog steeds veel nieuw haar bij). Haar haar is nu tot voorbij haar schouderbladen ongeveer. Kan los, vlechten etc. We hebben een speciale borstel gekocht bij onze kapsalon en daardoor zijn er helemaal geen problemen meer met borstelen. (tangle teezer 15 euro)…zelfs ik gebruik m en ben er zeer tevreden over. Dus helaas vanaf hier geen tips, behalve een nieuwe borstel kopen
Ik vind bij kleinere meiden een bobje helemaal :inlove:
alleen als ze mooi dik/veel haar hebben vind ik langer haar mooi.
Maar de meeste kinderen hebben dun sluik haar (helaas)
Ik dacht inderdaad direct en de 2meiden van Victoria toen ik over het bobje las. Ik vind het bij jouw kids prachtig met hun donker bos haar.
Hier heeft Kate krullen en worden ze wel in laagjes geknipt zonder pony. een beetje mousse erin en de krullen vallen mooier als ze niet in laagjes zijn dan zakken de krullen uit en is niet zo mooi. Haar haar is gelukkig lang genoeg voor 1 of 2 staartjes.
Lene heeft ook een pony en vind haar direct wat ouder lijken.
Groeten
Isle
Even een foto van M gezocht zoals ze het nu heeft en wat goed bevalt (wel ietsjes korter nu):
Hier had Y.eline de laatste keer een kwa lengte een bobje, van achter had ze kort en liep wat langer naar voren toe.
Stond super leuk!!
hij een bob, alles op 1 lijn, zowel ponny als achteraan. En iets een kippekont! Ik krijg veel positieve reacties op haar haar.
Laatst hoorde ik een reactie van iemand die aangaf dat die laagjes zo ouderlijk is voor kinderen. Ben zelf op deze leeftijd fan van bob…
maar zie nu pas dat je dochter 5,5 is, dan zou ik langer laten end an twee vlechtjes, staartjes, frutseltjes ed doen!! lijkt me gaaf!! maar onze is nog niet zo oud!
Mijn dochter is net 5 maar echt niet dat ik haar haar mag laten knippen!
Ze had altijd een bob (vond ik lekker pittig) maar vanaf dat ze 4 is laat ze het groeien.
Ze heeft nu haar tot op de helft van haar rug en alles op 1 lengte.
Tangleteezer hebben we hier ook :thumbup:
Maar wat wilt ze zelf??
M’n jongste heeft de ideale coupe; ze heeft stijl haar maar hoe het geknipt is krijgt ze een soort volumineuse slag… Verder is het in laagjes en is de kortse laag schuin langs dr hoofd gesneden. Ze kan nog wel twee staartjes bovenin, maar vlechten gaat niet door de laagjes.
Kon ff geen betere foto’s vinden van voor- zij en achterkant maar zo dus: