Meisjes kleding mt 110 en 146/152

Wie heeft er voor mij kleding in de maat 104 en 146/152

Ik zou er erg blij mee zijn!

Eventueel heb ik nog meiden kleding liggen in maat 80/86!



Ik zou er zo blij mee zijn aangezien wij geen kb krijgen voor de oudste 2 en ze alleen afgedankte kleding van hun vader mee krijgen (of zijn moeder want die pakt hun tas in…)

Ik ga volgende week eens voor je kijken. Deze week is het erg druk, maar vanaf maandag is het weer rustig… Als ik t maandag niet heb laten weten moet je maar ff een berichtje sturen!

Super!!! Heb je zelf de kleding dan niet meer nodig? :-*

Fenne heeft zoveel en gaat al een klein beetje richting 110. En daar komt bij dat ik zoveel nog had liggen van Jinte destijds en niet alles staat Fenne even leuk en ik heb zelfs ook nog van een vriendin wat kleren gekregen dus vandaar :wink: En als ik er iemand mee kan helpen vind ik het ook super!

Hier ook richting 110 maar 104 past nog prima. Heb je ook een grote meid!



Ik vind het ontzettend lief dat je voor mij wilt kijken! :-*

ik las ergens half half dat jullie ook even een fin. dipje hebben… :hug:

maar voor kleding kun je ook naar de kledingbank…



ik heb echt super leuke kleding zelfs merk kleding voor de jongens daar gevonden!



hier ook mijn oudste die ingeschreven staat bij zijn papa,

maar die het vertikt om kleding mee te geven…

dikke drama dus…



:hug: :hug:

Nou even, het is niet even. Wij hebben altijd zeer royaal kunnen leven en dat is nu over. En dat je dan opeens moet letten op je uitgaven en niet zomaar alles kunt kopen valt erg zwaar.



Wat zuur om te horen dat je ex zo doet. Woont je kindje dan full time bij zijn vader als ik het goed begrijp? En hoe vaak zie je hem dan?

Lekker offtopic maar ik kom het niet zo vaak tegen dat kinderen bij hun vader wonen…



De kleding bank??? Wat is dat???

ik heb een lang verhaal :wink:

maar we hebben sinds 4 maanden Co-ouderschap…

1 week bij mij en 1 week bij zijn pa…

maar door omstandigheden, ben ik alles kwijt geraakt :?



en moet ik met 40 euro per week rondkomen…



de kledingbank is voor mensen met een min. inkomen…

ben er heel erg blij mee, zelfs winterjassen en zo goed als nieuw…

kledingbank.nl en is gratis… anders pb me maar even…

Jeetje Mir, ik heb dat allemaal niet zo meegekregen, wat naar allemaal :frowning:



Ik heb nog wel het 1 en ander in 104/110 en misschien 116, maar dan moet ik even alle boxen en kratten door.



146/152 red ik niet, mijn 8 jarige is beduidend kleiner dan jou 8 jarige merk ik al… die zit in 134 :mrgreen:



Maar als ik wat tegenkom, ik krijg nogal vaak zakken vol, dan zal ik aan je proberen te denken… af en toe een reminder mag natuurlijk altijd;-)



Kleding terug in 86 hoeft niet, onze Suus zit in 98.



Overigens zou voor mij een slechte uiterlijke verzorging wel reden zijn om het voogdijschap aan te vechten… is daar geen optie toe? :-*

Oh wat erg om te horen Gab!! Vreselijk om uit elkaar te gaan en dan volledig aan de grond te zitten. Ik krijg er helemaal kippenvel van.



Cell, ze zien er normaal gesproken uit om door een ringetje te halen. Hij krijgt alles van zijn én mijn ouders (…). en allemaal merk natuurlijk.



Kleding bank komen wij denk ik niet voor in aanmerking omdat ons inkomen wél ‘hoog’ is. Maar naar vaste lasten kijken ze helaas niet… Mijn man zijn inkomsten gaan volledig op aan vaste lasten.

ik vraag het ook even aan mijn zus, of ze wat kleding wil bewaren…

maat 110/116 past ze volgens mij niet meer…



welke regio woon je trouwens?

Bij Rotterdam!

Tnx!!! :-* :-

Cell, jij ook!! :-

Heb even aangepast maar het is maat 110/116 wat ze heeft!

En net de meiden gekregen en ze hebben geen kleding mee gekregen. De jongste had nl vorige week een maillot aan wat maat 98 (!!) was dus kruis hing op de knietjes. Al meerdere malen een mail gestuurd dat ze normale passende kleding moeten mee krijgen dus hub heeft er een gat in geknipt en nu krijgen we geen kleding meer mee. De kinderen gingen net zelfs tegen mij tekeer!! Zo opgestookt!!

Dus Cel, heb hem een mail gestuurd met het verzoek kleding te geven ondat het anders verwaarlozing zou zijn. Ben benieuwd. Het houdt maar niet op dat kinderachtige getreiter over de rug van mijn meisjes. Bah!!!

we gaan helemaal off topic…



maar heb dus het zelfde met de oudste,

kapotte sokken, terwijl ik nieuwe meegeef.

broek kapot en zo kan ik nog ene heel boek schrijven…



ben nu een gesprek gehad bij de advocaat…

maar het is onze eigen verantwoordelijkheid…

de kinderen komen in kapotte kleding terug, dan is het onze eigen taak om andere kleding aan te geven… hoe cru het ook is…



ik heb mijn zus al een mailtje gestuurd, en zij gaat kijken voor kleding,

maar haar maat valt net in de zomer kleding…

Je hebt toch ook van die Hyves pagina’s met ophaal punten voor gratis kleding?

Ik heb gekeken, maar heb dus juist heel weinig in 110 en 116 :think: Kan zijn dat ik dit al heb gegeven aan mijn ruilmoeder adresje… dan komt het terug als haar dochter het niet meer past. Maar daar heb jij dus niks aan :frowning:



Mocht ik nog wel iets tegenkomen of weten, dan hoor je het :-*

@Amy82 wrote:

Je hebt toch ook van die Hyves pagina’s met ophaal punten voor gratis kleding?




Ja daar zat ik ook al aan te denken.



Of misschien een oproepje doen op gratisoptehalen punt nl

Ik wist niet dat dat bestond! Ik ga eens kijken! Tnx!