Meisje vriest vast met tong aan lantaarnpaal

AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje dat voor een weddenschap een lantaarnpaal een tongzoen gaf, vond zich vrijdagavond al snel terug in een zeer benarde situatie.



Haar tong vroor vast aan de paal, waarna agenten er aan te pas moesten komen om haar los te krijgen.



Het meisje uit Nieuwegein gaf rond 01.15 uur voor een uitgaansgelegenheid in Beesd de lantaarnpaal een kus. Binnen enkele ogenblikken zat ze vast aan de paal. Loskomen leverde een hevig bloedende tong op.



Agenten schoten het meisje te hulp door een bakje warm water over de paal te gieten, waarna de tong loskwam. Ambulancepersoneel heeft haar ter plaatse behandeld, ze kon daarna zelfstandig naar huis. Dat meldt de politie.


nu.nl



Pffft, pubers! :roll: :mrgreen:

wat dom

hm misschien een beetje dom, maar vooral erg zielig. Jeetje stel je voor je kust in een onbezonnen moment voor de grap een lantarenpaal en je blijft eraan kleven omdat het zo vriest. Jeetje dat bedacht jijzelf toch ook niet…

Het lijkt me een zeer pijnlijke les, maar zielig kan ik het niet vinden. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, denk ik dan (ze zal echt niet een hele avond cola of sparood gedronken hebben en dan dit). Dit doet ze niet nog een keer!



Wat me trouwens erg verbaasde is dat er überhaupt politie bij is gekomen (tenzij die toevallig ter plaatse was, dat kan natuurlijk in zo’n situatie ook wel). Anders loopt er toch iemand naar binnen bij die tent (disco, café?) en vraagt om warm water om dat meisje te bevrijden?