AMSTERDAM - Een 5-jarig meisje was een beetje lastig op de kleuterschool. Twee agenten vonden het daarom nodig om haar geboeid af te voeren!
Het kleine meisje veroorzaakte overlast op haar school in het Amerikaanse St. Petersburg.
Volgens haar kleuterjuf hielp niets tegen het op hol geslagen kind, dus besloot ze om de politie te bellen. Zo niet zou het kind een gevaar opleveren voor de leraren, de andere kinderen en zichzelf, aldus de juf…
Dus werd het meisje van vijf jaar oud huilend in de boeien geslagen…!
Bekijk hier de beelden
ongelovelijk en hardverschurend om dit te zien!
woest ben ik van binnen na de beelden.
pak dat kind vast heel stevig en druk het tegen je aan en zorg dat het kalmeerd ga desnoods naar een andere ruimte met het kind om het te kalmeren. de beelden van het meisje waren naar mijn inziens niet zo ernsitig als het voorspiegelen. het leek wel mijn zoontje op sommige momenten die ook zo door het lint kan gaan. dan pak ik hem stevig vast en zorg dat hij tot rust komt zonder hanboeien!!!
:evil:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt hilarisch. Tuurlijk, verschrikkelijk voor het kind, maar TYPISCH Amerikaans. Ik durf te wedden dat die juf dat kind niet aan durft te raken, uit angst voor een rechtzaak ofzo. Want als een kleuter mij opzettelijk meerdere keren slaat :naughty: dan pak ik hem of haar even stevig vast om te vertellen dat dat niet de bedoeling is!
:shock: :shock:
Mijn dochter van 5 gaat af en toe meer door het lint dat dit hoor :silenced:
(wel thuis gelukkig en niet op school :mrgreen: )
Maar vind dit echt te belachelijk voor woorden!
Ik weet niet of t de lerares was, die op de achtergrond met dat meisje bezig was, maar als dat het geval was verbaasd het me niks dat t meisje niet luisterde :silenced:
:shock: :shock: :shock: apart volkje die amerikanen :roll:
Pff, Hailey kan nog veeeeeel erger uit haar dak gaan, dan wordt ze gewoon even op de gang geparkeerd en mag ze daar even lekker afkoelen/ uitrazen.
:roll: Tja, wat zal ik er eens van zeggen… Typisch Amerika???
Laten we wel eerlijk zijn: mocht dit Quentin ooit overkomen bijvoorbeeld, dan heeft de school toch wel een GROOT probleem hoor… :shifty: Maar nogmaals: typisch Amerika, dus ik word er niet warm of koud van en denk er verder niet over na… :mrgreen:
Zo triest weer :roll: