Meisje doodgereden

Een kennis van me heeft gisteren een meisje doodgereden… Zo erg…

Dat meisje reed op de fiets en het was zeer slecht weer en ze stak opeens over… Dus Die kennis van me remmen… Maar dat meisje vloog over de motorkap heen . Der trauma heli is er geweest en dat meisje is meteen afgevoerd naar het ziekenhuis maar ze is vandaag oevrleden aan een hersenletsel.



Die kennis van ons heeft slachtoffer hulp gekregen. Ze kon er echt niets aan doen… maar het is zo erggggg. ik bibber er helemala van joh.



Ik moest het eventjes kwijt hoor.



Kus Celes

oooh wat verschrikkelijk!!! :frowning:



Wat erg dat het meisje het niet gered heeft.

Voor je kennis lijkt het me ook verschrikkelijk, hoe ga je hier mee om zeg.



:hug:

ja dat weet ik ook niet echt…

Ze heeft slachtofferhulp gekregen en haar huisarts is ookal geweest…



we zjin hier allemaal fdf van slag ervan



brbrr

He jakkes wat erg zeg! :frowning:

Wat erg :frowning: dit is 1 van de redenen dat ik bang ben om auto te rijden :?

oh wat verschrikkelijk :cry:

het was gisteren zulk slecht weer met regen en windstoten, ik zag zelf op de fiets ook geen hand voor ogen.

vreselijk voor de ouders van dat meisje maar ook voor je kennis.

jeetje

:kaars:

ja het is verschrikkelijk voor beide partijen… maar inderdaad het meeste voro deouders… het meisje was nog maar 12 jaar.



Celes

:cry:

Wat vréselijk erg zeg!! :shock: :cry:

Inderdaad voor beide partijen,… mijn nonkel zat over enkele jaren ook in een ongeluk en het baby’tje dat in de andere auto zat was ook dood,…

Hij kan er nog altijd moeilijk over spreken.

Veel sterkte voor zowel je kennis als zeker die ouders van dat kleine meisje! :cry: :hug:



:kaars:

Ohw wat erg :cry:

vreselijk… zowel voor de familie van het meisje als voor je kennis. :hug:

ow wat erg…wat een nachtmerrie…voor beide partijen

De grootste nachtmerrie van elke automobilist.



Vreselijk…

Oohh wat erg zeg. je moet er niet aan denken dit is je ergste nachtmerrie.



Heel veel sterkte meid. Ook voor je kennis. :hug: :hug: :hug: :hug:



En natuurlijk voor die famillie van dat meisje. :hug:

Vreselijk…



Heel veel sterkte voor haar familie en voor je kennis. Dit zijn dingen die iemand nooit vergeet :hug:

Erg zeg, soms zie je ze ook gewoon helemaal uit het niets opduiken, en ze hebben zelf echt niet in de gaten dat als het wat slechter weer is een fietser met slechte verlichting dus gewoon onzichtbaar is!!!

Ja en dat was dus gisteren ook. Echt slecht weer. je ruitenwisses konden het niet aan en dan BOEM… brbr



krijg wer kippevel

Tjee vreselijk zeg.



Wat erg voor je kennis en voor het kindje en haar familie. Dit vergeet je je hele leven niet meer. :hug:

Oh meis wat vreselijk…

Wij hebben het in de familie ook mee gemaakt aankomende kerst is dat 7 jr. geleden :cry: ieder jaar denk je eraan…

Laag staande zon verblinde de opa van mijn kinderen…hij zag het gezin op de fiets te laat en schepte ze…de papa van 3 jonge kinderen :cry: die overleed aan zijn verwondingen…moeder belande in het zh en wonder boven wonder hadden de kindjes zo goed als niets.

Oh meis het is voor de slachtoffers vreselijk…maar de veroorzaker heeft ook levenslang…vreselijk dit :cry:

:hug:

ja ik kan het ook nog steeds niet bevatten… 7 dec blijft een rotdag in je leven… voorbeide partijen .



Je praat erover maar de klap komt nog denkik… hele vreemd, zo onwerkelijk allemaal



celes