Meisje (3) omgekomen door ongeluk (utrecht)

Meisje omgekomen bij ongeval Bij een ongeval zondagmiddag in Cabauw, provincie Utrecht is een 3-jarig meisje om het leven gekomen. De auto waarin zij zat was in het water terecht gekomen.

Omstanders probeerden haar nog uit alle macht te redden, maar de hulp mocht niet meer baten. De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht en wil graag getuigen spreken.

bron hart van nederland.

Auto te water: kind overleden CABAUW - Een 3-jarig meisje is zondag overleden nadat de auto waarin zij en haar ouders zaten op de Lopikerweg in Cabauw (Utrecht) in het water raakte. Omstanders redden het drietal uit het water maar hulp voor de peuter kwam te laat. Ze overleed in het ziekenhuis.

De twee volwassenen bleven ongedeerd. Het is nog onduidelijk hoe het ongeval kon gebeuren. De politie is op zoek naar getuigen.

bron telegraaf

Ik heb echt zitten huilen toen ik het hoorde.

Ik kan me niet voorstellen hoe erg dat is de verdrinkingsdood,

Maar een meisje van 3 dat afhankelijk is van haar ouders, echt verschrikkelijk.

Daarom brand er hier een kaarsje voor haar en haar ouders :kaars:

Rust zacht lief meisje

:kaars:

:kaars:

even slikken hoor :cry: is zo vlak bij en op die weg rij ik ook wel eens :cry:

rust zacht lief klein meisje van 3 :vlinder:

:kaars: :cry:

nou moet ik erbij zeggen dat dat meisje van 3 niet in een autostoel zat maar voor op schoot :wall:

dus door de klap wss al om het leven gekomen :doh:

NOOIT NOOIT NOOIT

je kind los in de auto al krijst het nog zo hard NOOIT doen :wall:

ow dat is dus echt mijn nachtmerrie he, dat ik met nano in de auto in het water beland…

(en ik denk dus dan altijd juist: ow help, en dan moet ik ook nog al die gordels los weten te wringen…)

:cry:

:vlinder: