Meisje 2 jaar jong vandaag begraven.

Bah zie net een voorstukje van het nieuws.

Meisje vandaag 2 jaar oud begraven in Heerlen daar woon ik.

Ze is door haar moeder gewurgt :shock: :shock: :x

:cry: :cry: :cry: :cry:

Tja papa en mama werken beide bij politie zuidlimburg en waren bekend bij jeugdzorg.

(ik kom oorspronkelijk uit heerlen en mn broer werkt bij de politie)

Dit kan en mag niet gebeuren ook al heb je problemen dat reageer je dat neit op je kind af, maak dan je zelf van kant maar laat je kinderen er buiten.

ja dat vind ik ook. wat erg weer dit.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: en een :kaars: :kaars: :kaars: voor het mupke die dit is overkoemn dat ze ergen daarbovn heel gelukkig mag zijn dit had nooit mogen gebeuren :cry: :cry:

@CarmenArjan wrote:

Tja papa en mama werken beide bij politie zuidlimburg en waren bekend bij jeugdzorg.

het kan overal voorkomen hoor, maar ik vind het wel frappant dat in zo’n beroep als politie dit kan gebeuren, je zou toch zeggen dat de ene partner het zou zien aankomen bij de andere

@SeeSeeEm wrote:

@CarmenArjan wrote:

het kan overal voorkomen hoor, maar ik vind het wel frappant dat in zo’n beroep als politie dit kan gebeuren, je zou toch zeggen dat de ene partner het zou zien aankomen bij de andere

Ja erg he …

Maar goed als ik soms zie wat voor agenten er rondlopen 9 en helaas ook weet hoeveel corruptie zelfs in een land als nl is ) verbaasd me dat ook niets. :think:

het is heel erg wat daar is gebeurd maar jullie kennen ze niet dus kunnen jullie ook niet over hun oordelen … want als je haar kent zou je het zelf nog niet zien hebben aankomen… en de papa leid er nu nog altijd heel erg onder…en dat heeft niks te maken met corrupsie… want niet iedereen is zo…

@Eveliene84 wrote:

het is heel erg wat daar is gebeurd maar jullie kennen ze niet dus kunnen jullie ook niet over hun oordelen … want als je haar kent zou je het zelf nog niet zien hebben aankomen… en de papa leid er nu nog altijd heel erg onder…en dat heeft niks te maken met corrupsie… want niet iedereen is zo…

wat is dit nu voor een raar bericht ?

Idd… zo ff ineens anderhalf jaar later! Gaat lekker maar niet heus…

:think: :think: :think:

???

Ik bedoel: ik snap dit berichtje van Evelien84 evenmin…

groetjes

Gerda

Evelien zo’n mensen wil ik niet eens kennen :silenced:

Ik begrijp uit je bericht dat je hen kent en ik zie het aan je woonplaats,ik heb zelf heel veel problemen maar dit begrijp ik echt niet :frowning: je eigen kindje dood maken vind jij dat begrijpelijk dan? :think:

ik ken ze ontzettend goed… zeker begrijp ik het niet hoe een moeder zo iets kan doen… ze zijn alle twee collega’s van mijn man en dat meisje was een vriendinnetje van mijn oudste dochter… maar als je zag hoe zei met de kleine was zo ontzettend lief en beschermend… en als een mens 2 persoonlijkheden heeft dan laat zij op dat moment de goede persoon zien die jij wilt zien… en die persoon was zei totaal niet toen zei dat deed…dat lieve en zorgzame ze is echt altijd goed geweest voor haar kleine meisje… ze zag zo gezegd op dat moment de duivel…en die vader en omgeving hebben het in de gemeld bij de jeugdzorg maar hun deden niks… zij heeft namelijk eerst nog het kind voor 9 weken ontvoerd zeg maar… en de vader stond machteloos… en niemand deed wat…

dus als ik dan berichten lees van corruptie of dat ze bij de politie werken en zo iets doen daar kan ik me dan beetje boos en verdrietig over worden omdat de mensen niet weten hoe alles is verlopen en hoe een persoon was…

echt niemand heeft het zien aankomen…ik had eerder gedacht dat ze zichzelf wat aan zou kunnen doen als haar kleintje…